|
Auteur |
Bericht |
changemate
Leeftijd: 34 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HHs
|
Geplaatst: wo 21 apr 2010 12:27 Onderwerp: probleem wegens hitlergroet van een ander? |
|
|
Hallo allemaal,
Tot gisteren was ik lid van een taekwondo vereniging maar ben ik eraf gegooid wegens een conflict. Het leidde tot een emailstroom tussen mij en mijn voormalig trainer. In een van de mails heb ik eens goed mijn gedachten gezegd waaronder: "Ik kan me goed herinneren dat je een aantal maanden geleden een Hitlergroet bracht in het bijzijn van de zwarte banders, ik had me mond toen maar gehouden omdat ik al wist dat je het allemaal wel over je heen zou laten komen."
Niet veel later kreeg ik uiteraard een e-mail terug met als antwoord: "Wat de Hitler groet aangaat het is nu heel dom van je om dit op een emailbericht te zetten want hier ga ik werk van maken, je zal daar ook meer over horen."
Mijn vraag is dan ook: Is er iets dat hij werkelijk kan doen, gerechtelijk? Erbij wil ik zeggen dat ik geen bewijs ofzo heb dat hij dat gedaan heeft, de 'getuigen' zullen zonder twijfel zijn kant kiezen. Ook ontkent hij in de mail niet dat hij een Hitlergroet gedaan heeft. |
|
|
|
 |
Duch Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 4351
|
Geplaatst: wo 21 apr 2010 13:24 Onderwerp: |
|
|
Ik zie zo direct niet in wat hij precies zou kunnen doen. De e-mailwisseling was neem ik aan privé tussen jou en hem? Dat kan eventueel relevant zijn voor de vraag of je hem publiekelijk beschuldigd hebt van dingen die hij beweerdelijk niet gedaan heeft. _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
- Oliver Wendell 'the great dissenter' Holmes - |
|
|
|
 |
komodo
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: wo 21 apr 2010 17:46 Onderwerp: |
|
|
Het is ook wel relevant wat je precies schreef. Als het een bedreiging inhield, dan kunnen er misschien wel stappen worden ondernomen. |
|
|
|
 |
changemate
Leeftijd: 34 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HHs
|
Geplaatst: wo 21 apr 2010 23:30 Onderwerp: |
|
|
we hebben de situatie uitgepraat en opgelost gelukkig. bedankt voor de antwoorden. |
|
|
|
 |
|