|
Auteur |
Bericht |
Niels Laarhuis
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HG
|
Geplaatst: za 13 feb 2010 16:57 Onderwerp: Waar is hier sprake van? |
|
|
Op 10 januari heb ik afgesproken om een fiets aan een bekende te verkopen. Afgesproken is dat ik nog gebruik van de fiets mag maken op een bepaalde dag (moet naar het tentamen lokaal fietsen.) Mijn fiets is helaas meegenomen door de gemeente Groningen. (Te lang geparkeerd.)
Ik kwam hier achter op 23 januari.
Op 30 januari heb ik pas contact op genomen om mijn fiets weer op te halen bij de gemeentelijke dienst. Gelukkig kon ik mijn fiets vinden en heb ik mijn fiets alsnog verkocht op dezelfde dag.
Nu heb ik binnenkort een tentamen dus heb ik gevraagd of ik mijn fiets even mocht gebruiken. Nu mag dit niet meer.. kan ik er nog wat aan doen? |
|
|
|
 |
Arnoud Engelfriet
Leeftijd: 50 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 1385
|
Geplaatst: za 13 feb 2010 17:48 Onderwerp: |
|
|
Is de fiets op de 30e ook geleverd aan de andere partij? Zo ja, dan heeft hij die dag de eigendom gekregen van de fiets. Jij hebt dan geen recht meer op gebruik van de fiets.
Je afspraak die op 10 januari is gemaakt, gold voor die specifieke dag. Het is niet logisch dat je die afspraak dan mag verzetten naar een willekeurige andere dag. _________________ ICT-jurist, blogger en octrooigemachtigde ~ Partner bij ICTRecht.nl ~ Beheerder www.iusmentis.com |
|
|
|
 |
|