kimmy24
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HR
|
Geplaatst: do 07 jan 2010 12:30 Onderwerp: uitschrijven |
|
|
Ik heb hulp nodig en hoop dat ik hier de nodige hulp kan krijgen. Nou hier komt mijn probleem;
Heb me 5 maanden geleden uitgeschreven bij mijn fitnessclub, maar nu blijkt dat ze beweren dat ze nooit een uitschrijvingsbriefje van me hebben ontnvangen en dus dat ik dit jaar gewoon mijn inschrijvingsgeld moet betalen.
Verder beweren ze dat de leden die een uitschrijvingsbriefje sturen een bevestigingsbriefje ontvangen van de fitnessclub waarin staat dat ze mijn uitschrijvingsbriefje hebben ontvangen. Zo een bevestigingsbriefje heb ik dus nooit ontvangen van ze en nergens staat er op hun site of folders dat ik zo een bevestigingsbriefje kan verwachten. Toen ik dit zei werd er door ze beweerd dat zulke extra infos niet verplicht zijn.
Zij zeggen dat ze nooit een uitschrijvingsbriefje hebben ontvangen, terwijl ik toch zeker heb gedaan. Nu weet ik niet hoe k zo een situatie het het best kan aanpakken en zou graag ook willen welke rechtsregels van belang zijn in zulke situaties.
Ik heb ook gemerkt dat ze dit ook met andere leden hebben gedaan, maar dan zeggen ze weer dat het om maar paar leden gaat. Ja, voor elke kritiek verzinnen ze weer een smoesje. |
|