|
Auteur |
Bericht |
jacq
Leeftijd: 55 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 454
|
Geplaatst: di 05 jan 2010 17:24 Onderwerp: Op zoek naar uitspraak AWB 06/10420 WWB |
|
|
Ik ben bezig met een opdracht i.h.k. van mijn studie en ben op zoek naar de uitspraak van rechtbank Haarlem 15 augustus 2007, nr. AWB 06/10420 WWB.
groet,
jacq |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: di 05 jan 2010 20:15 Onderwerp: |
|
|
Had je waarschijnlijk zelf al gezien, maar deze uitspraak is niet gepubliceerd in één van de bronnen die tot de LJN-index behoren. Een andere vindplaats is niet uitgesloten, maar lijkt me onwaarschijnlijk. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
jacq
Leeftijd: 55 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 454
|
Geplaatst: di 05 jan 2010 20:27 Onderwerp: |
|
|
Ja, dat is dus inderdaad het probleem.
groet,
jacq |
|
|
|
 |
de Webmeester Webmeester
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: di 05 jan 2010 22:11 Onderwerp: mmm al weer het openbaarheidsmancogevalletje |
|
|
Dan maar bellen en verzoeken bij de betreffende rechterlijke organisatie om een publicatie van de uitspraak op internet... Je helpt dan ook jouw medestudenten en alle andere belanghebbenden.
Het telefoonnummer van de rechtbank Haarlem is 023-888 4444. Of een faxje naar 023-888 4888 kan natuurlijk ook
Waar gaat de zaak eigenlijk over?
*vraagt zich af wanneer er wordt geluisterd naar interessante adviezen. _________________ Meedoen | Nettiquette | Colofon |
|
|
|
 |
jacq
|
Geplaatst: di 05 jan 2010 23:44 Onderwerp: |
|
|
Wat een service het telefoonnummer er al bij , maar ik ga morgen inderdaad wel even bellen.
Het gaat over een bijstandszaak. De rechtbank heeft vlgs een handboek, in dit arrest bepaald dat er geen sprake is van een melding in de zin van artikel 44 lid 2 WWB als er geen aanvraag om bijstand is ingediend. Dat is nogal vreemd, omdat het artikel spreekt over "het in staat stellen om een aanvraag in te dienen". Vraag die ik nu heb of het niet indienen van de aanvraag te wijten was aan de gemeente of (ook) aan de aanvrager.
groet,
jacq |
|
|
|
 |
|