marcelle58
Leeftijd: 66 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 29 dec 2009 18:35 Onderwerp: opzegging lidmaatschap sportschool |
|
|
geachte dame/heren van het forum,
mijn vraag is de volgende,
mijn zoon van nu 15 jaar oud heeft begin 2008 een ongeluk gehad waarbij hij drie vingers heeft verloren.
hij maakte in die tijd gebruik van een sportschool.(waar ik toestemming had gegeven voor een automatische incasso voor de betalingen)
een paar dagen na het ongeluk ben ik persoonlijk naar de sportschool gegaan en heb de eigenaar uitgelegd dat mijn zoon geen gebruik meer kon maken van zijn lidmaatschap ivm het ongeluk.
ik heb dit mondeling doorgegeven en niet schriftelijk.
nu is mijn zoon een half jaar na het ongeluk 1x naar de sportschool geweest om te kijken of het lukte om te sporten,samen met mijn partner. dit deed hem nog te veel pijn, dus hij is niet meer geweest.
nu werd er door de sportschooleigenaar weer gebruik gemaakt van de automatische incasso om lidmaatschapgeld te innen zonder mijn toestemming.
nu heeft hij een incassobureau ingeschakeld,
ben ik nu verplicht om het geldbedrag te betalen??
ik heb immers geen toestemming verleend om weer gebruik te maken van het incasso.
en volgens het incassobureau had ik schriftelijk moeten aangeven dat mijn zoon niet meer kwam.
nu is er een bijkomstigheid, mijn partner had ook een lidmaatschap genomen maar hij had geen tijd meer om te komen naar de zelfde sportschool en die heeft ook mondeling opgezegt en dat hebben ze wel geacepteerd.
kunt u mij hierover een antwoord geven a.u.b.
met vriendelijke groet,
Marcelle Schiffers |
|