Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
dododo
Leeftijd: 68 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 20 dec 2009 20:48 Onderwerp: notenhouten meubelen die door het onderhoudsmiddel oranje zi |
|
|
Hallo allemaal,
Ik keek nar mijn meubels en dacht ga ik toch eens vragen op het forum. Ik heb 9 jaar geleden prachigen notenhouten meubels gekocht. De kleur van het notenhout vond ik prachtig van een mooie donkerbruine matte naturel. Ik kreeg een flesje mee voor onderhoud en dat was een oranjeachtige olie, maar wel doorzichtig oranje. Dat moest ik het eerst jaar in ieder geval iedere maand erop smeren. Omda thet zo geleidelijk aan ging heb je niets in de gaten dat de kleur begon te veranderen, want anders was ik er subiet mee gestopt. Pas een paar jaar later was de kleur zo oranje geworden dat mn dochter er iets van zei. Het rare is dat het mij toen ook pas opviel. Ik keek aan de binnenkant van de deurtje en daat was de kleur nog wel practig. De meubels lijken nu op mahonie en dat is mijn bedoeling nooit geweest toen ik t kocht. Ik heb dus na vier jaar gereclameerd bij het bedrijf en gezegd dat het zeker door door die olie is gekomen. Zij willen er niets aan doen. Ik heb gevraagd aan ze de boel af t e schuren en ik die olien niet meer zal gebruiken. Ze willen niets doen. Mijn vraag is als ik die prachtige kleur notenhout koop en het wrodt door die olie oranje en zij zeggen dat het niet door die olie komt, terwijl een timmerman zegt dat notenhout niet oranje hoortte zijn hoe sta ik dan als ik er een rechtzaak van maak. Ik ben niet verzkerd voor dat soort dingen en moet zeker weten oif ik dat ga winnen, want anders zijn die kosten er ook nog voor mij. Dan laat ik t liever zelf afschuren door een timmerman en dan ander spul voor onderhoud gebruiken Dus roept u maar!!!!!!!!!!! Alvast bedankt voor het meedenken
groet
Do |
|
|
|
 |
cia76
Leeftijd: 89 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 1828
|
Geplaatst: zo 20 dec 2009 21:12 Onderwerp: |
|
|
U heeft 4 jaar na aankoop gereclameerd (het "gebrek" werd u toen pas bekend mag ik aannemen) maar het vervolgens 5 jaar laten rusten? Indien dat het geval is, maakt u m.i. geen kans op winst bij een rechtzaak. Een hele kleine kans heeft u misschien als u andere gevallen kunt vinden die dit spul hebben gebruikt op aanraden van de verkoper en die hetzelfde probleem hebben. Maar zekerheid om te winnen heeft u zeker niet. Eerder grote kans om 0 op rekest te halen. |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|