Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
joontje
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 30 nov 2009 21:44 Onderwerp: Sta ik in mijn recht? |
|
|
Hallo,
Sorry voor de titel maar ik kon geen passend iets vinden.
Toen ik nog 18(nu 23) was merkte ik dat ik haar verloor, ik ben hiervoor naar de huisarts gegaan.
Deze zei heel cru tegen mij dat het genetisch zou zijn en dat er niets aan gedaan kon worden, dit vond ik best rottig maarja het is zo.
Vorig jaar ben ik hiervoor nogmaals naar de (zelfde)huisarts gegaan i.v.m. huidproblemen en of dit niet iets met mijn kaalheid te maken had, nou dit was waarschijnlijk niet zo en het zou nogsteeds genetisch zijn.
maar omdat ze het niet zeker wist heb ik toch een afspraak gehad met een dermatoloog in het ziekenhuis, deze keek na wat gegraaf tussen mijn haren zei hij 'Wat zonde zeg, was je maar eerder gekomen dan hadden we hier nog wat aan kunnen doen' en daarna dat het inderdaad genetische uitval was.
Sindsdien heb ik er over na gedacht om hiervoor een vergoeding te eisen, aangezien ik emotioneel en psychisch hier onder lijd en dat er volgens die dermatoloog iets aan gedaan had kunnen worden als ik eerder was geweest.
Maarja door die huisarts ben ik daar eigenlijk niet verder op ingegaan want er was verder niets aan te doen..
Maar is deze situatie hard te maken ?
Zo ja hoe?
En kan ik een vergoeding hiervoor krijgen voor eventuele behandelingen ?
Alvast bedankt voor eventuele reacties. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: ma 30 nov 2009 22:54 Onderwerp: |
|
|
Ik begrijp niet helemaal of er nou wel of niet iets aan had kunnen worden gedaan. Ook de dermatoloog geeft nu toch ook aan dat het genetisch bepaald is?