|
Auteur |
Bericht |
volvragen
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 06 nov 2009 22:30 Onderwerp: |
|
|
Zijn naar advocaat geweest.
En hebben dinsdag gesprek met de bank.
Als de bank het geld terug vordert dan is het probleem opgelost.
Maar advocaat denkt dat dit niet gaat gebeuren. ongeacht of de overeenkomsten gevonden worden of niet.
Mocht de bank dit niet doen kan ik op papier aantonen dat elke euro op mijn spaarrekening alleen mij toebehoord en dat ook alleen ik op deze rekening geld gestort heb wat inhoud dat de advocaat tegenpartij kan opdragen dit geld terug te storten. doet tegenpartij dit niet dan kan er beslag op zijn rekening worden tot hij dit wel terug betaald heeft.
Dit alles kan alleen als ik op papier kan aantonen waar het geld vandaan komt en dat dit alleen op mijn naam staat.
Gelukkig kan ik dit.
Dus heb volledige vertrouwen dat het helemaal goed komt. |
|
|
|
 |
volvragen
|
Geplaatst: vr 06 nov 2009 22:31 Onderwerp: |
|
|
Bedankt in ieder geval voor al jullie reacties en hulp.
Ben veel zelfverzekerder naar de advocaat gegaan!! |
|
|
|
 |
HenkR
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: za 07 nov 2009 2:00 Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor het ff terug reageren, ik ben benieuwd hoe het af gaat lopen.
Succes!  _________________ 'Justice is supposed to be blind. But must it be stupid too?' |
|
|
|
 |
cvb
Leeftijd: 72 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 07 nov 2009 8:13 Onderwerp: |
|
|
volvragen schreef: | Dit alles kan alleen als ik op papier kan aantonen waar het geld vandaan komt en dat dit alleen op mijn naam staat.
Gelukkig kan ik dit. | Volvragen, uit je verhaal kunnen we m.i. alleen maar opmaken, dat weliswaar alleen jij het gestort hebt, maar ook, dat het op een gezamenlijke, immers eo-, rekening stond?? |
|
|
|
 |
volvragen
|
Geplaatst: za 07 nov 2009 9:47 Onderwerp: |
|
|
cvb schreef: | Volvragen, uit je verhaal kunnen we m.i. alleen maar opmaken, dat weliswaar alleen jij het gestort hebt, maar ook, dat het op een gezamenlijke, immers eo-, rekening stond?? |
Volgend de advocaat is het wel een eo rekening maar dat wil nog niet zeggen dat hij het recht heeft om de helft op te eisen.
Het is en blijft mijn geld alleen beheerden we beide de rekening.
Dus vandaar ik kan aantonen dat het altijd mijn geld is geweest en daarom blijft het ook van mij.
Een eo rekening houd dus niet meteen in dat het geld van beide is. |
|
|
|
 |
|