|
Auteur |
Bericht |
Elanor
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 05 nov 2009 15:36 Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor de reactie.
Wij zijn al langer bekend met deze woningbouwvereniging, al hebben we het nog niet eerder op deze manier gemaakt. Ik heb gezien hoe het allemaal wel netjes kan bij een andere woningbouw en het is dan moeilijk als je zelf de verkeerde heb en als vrij nieuwe huurder zo tegen de dingen aan loop.
De tweede offerte zal niet lukken voor ons. Helaas hebben wij nog veel meer op te knappen in onze woning.
We gaan nu voor de oude offerte met brief en zien dan verder. Misschien nog een net gesprek als ze toch die offerte aan de kant schuiven.
(Het is namelijk ook zo dat nu de extra kosten niet uitgewerkt staan op de nieuwe offerte. Er staat alleen: Tegels, type nummer, oppervlakte en bedrag. Geen uitgewerkte kosten voor werkzaamheden. Geen idee dus waar we eigenlijk voor betalen. Tegels alleen kunnen nooooit zo duur zijn. )
Een rechter zit er denk ik niet in. Niet alleen vanwege de tenen van de woningbouw (ik weet 100% zeker dat ze geen geweldig werk zullen leveren), maar ook vanwege geld.
In elk geval bedankt voor het mee denken en alle reacties! Wie weet helpt het ons toch.
Elanor |
|
|
|
 |
pacta sunt servanda
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 805
|
Geplaatst: vr 06 nov 2009 9:07 Onderwerp: |
|
|
Laat je niet gek maken, succes!!
En blijf altijd maar bedenken dat het leven belangrijker is dan een woningbouw die van haar ivoren toren blaast. Soms heb je gewoon gelijk maar heeft dat nog niet het gewenste effect (laat ik maar niet beginnen over consumentenregelgeving vs. de praktijk ). _________________ ~Tempora mutantur, et nos mutamur in illis~ |
|
|
|
 |
|