|
Heb je wel eens van de Meesterweek gehoord? |
ja |
|
50% |
[ 8 ] |
nee |
|
50% |
[ 8 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 16 |
|
Auteur |
Bericht |
JFR
|
Geplaatst: do 24 feb 2005 11:42 Onderwerp: Meesterweek 2005 |
|
|
Geachte lezer,
Ook dit jaar organiseert de JFR weer een spetterende Meesterweek. Op maandag wordt een congres georganiseerd dat volledig in het teken staat van Technologie en Recht. Kijk op http://www.meesterweek.nl voor het complete programma!
Ook de rest van de week is zeer interessant, zo worden er excursies, workshops, sollicitatietrainingen, een bedrijvendiner en een pleitdemonstratie georganiseerd.
We hopen je te mogen verwelkomen op dit derde lustrum van de Meesterweek! |
|
|
|
 |
Magdalena
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): Studieomgeving (MA): Berichten: 2313
|
Geplaatst: ma 28 mrt 2005 21:20 Onderwerp: |
|
|
En hoe was de Meesterweek? |
|
|
|
 |
JFR
|
Geplaatst: di 29 mrt 2005 13:11 Onderwerp: Super! |
|
|
Wij vonden het een superweek! Alle activiteiten zaten helemaal vol en volgens ons was iedereen zeer tevreden, Al met al een groot succes!
Dimar |
|
|
|
 |
HannekeJL
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN
|
Geplaatst: di 29 mrt 2005 13:54 Onderwerp: |
|
|
Wilde even zeggen dat het ook voor iemand uit Nijmegen de moeite waard was om voor de meesterweek naar Rotterdam te komen. Bedankt voor de goede organisatie, want ik heb donderdag 24 maart een supergave dag gehad bij NautaDutilh! Ook de andere meiden met wie ik die dag ben opgetrokken: bedankt, het was errug gezellig! Vooral op het laatst bij de borrel.
Groetjes Hanneke |
|
|
|
 |
Magdalena
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): Studieomgeving (MA): Berichten: 2313
|
Geplaatst: zo 03 apr 2005 20:36 Onderwerp: |
|
|
Jammergenoeg is het er voor mij nooit van gekomen om naar de Meesterweek toe te gaan (of ik was te laat of ik had geen tijd). Ik hoorde van mensen van de VU dat de Meesterweek een van de voorgaande jaren niet zo goed bevallen was, dus ik was wel benieuwd hoe het dit jaar was bevallen. |
|
|
|
 |
|