|
Auteur |
Bericht |
fjk
Leeftijd: 55 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 18 okt 2009 2:40 Onderwerp: regels uitvoer curacao invoer nederland |
|
|
Beste forumleden,
Als ik op douane.nl kijk zie ik dat ik 16 Liter bier Nederland zou mogen invoeren zonder kosten.
Echter weet er iemand toevallig of de douane op Curacao, Ned. Antillen dus regels heeft om alcoholishe dranken uit te voeren?
Ik wil namelijk een paar flesjes Amstel Bright meenemen omdat het in NL niet te krijgen is. Maar je begrijpt ik wil geen heisa bij de airport.
groeten frank |
|
|
|
 |
elmajimbe
Leeftijd: 62 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: ma 19 okt 2009 2:06 Onderwerp: |
|
|
Als je het goed verpakt en in je ingecheckte bagage stopt, zal dat geen probleem opleveren.
Handbagage wordt nog steeds gecontroleerd op vloeistoffen, en deze worden bij de controle geconfisceerd.
Als je een kratje incheckt kom je al gauw op overgewicht. Wordt het toch al gauw een duur biertje.
Daarnaast zij nog opgemerkt dat de smaak van etens- en drinkenswaren meegenomen uit een ver oord, thuis toch weer heel anders is. De omgeving en sfeer van het verre oord zijn mede-smaakbepalend.
(maar goed, dan merk je gelijk wat een bocht die zooi is, dat dan weer wel) _________________ Mensen zijn graag geboeid, maar niet graag gebonden. (Alexander Pola) |
|
|
|
 |
fjk
Leeftijd: 55 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 20 okt 2009 3:19 Onderwerp: |
|
|
Beste elmajimbe,
Bedankt voor uw antwoord.
Ik deel uw mening nav smaakbeleving echter dat die 'zooi' 'bocht' is betwisten ik en mijn kennissen. |
|
|
|
 |
|