|
Auteur |
Bericht |
janneman82
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 12 okt 2009 18:42 Onderwerp: Anoniem blijven na aanrijding. (blik) |
|
|
Gisteravond heb ik een aanrijding met blik veroorzaakt. Uitgestapt om met de bestuurder een schadeformulier in te vullen. Na 5 minuten kwam er een "vriend" langs van de bestuurder en niet veel later nog een "vriend". Meneer staat in Hilversum bekend als iemand die zich bezig houdt met criminele zaken. Ik wou dus niet dat meneer mijn gegevens krijgt. Dus ik heb op het schade formulier valse gegevens ingevuld. Ik wil wel graag dat de schade verholpen wordt alleen zonder dat de bestuurder mijn gegevens krijgt. Als ik nu mijn verzekerings maatschapij op bel met de gegevens van de bestuurder is het dan mogelijk dat de schade wordt opgelost zonder dat hij mijn gegevens krijgt? En heeft dit voor mij nog juridische gevolgen? Dit kan ik met mijn baan bij de overheid niet gebruiken! |
|
|
|
 |
Maaarten
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 35
|
Geplaatst: ma 12 okt 2009 18:51 Onderwerp: |
|
|
Dit is valsheid in geschriften volgens mij.
Maargoed, je kenteken is wel eerlijk, dus moet wel loslopen.
ik sta niet in jouw schoenen. Snap dat je er nogal de pest aan hebt om bekend te zijn bij bepaalde mensen.
Ik zou even snel contact opnemen met de verzekering als ik jou was, en de hele situatie uitleggen. Die kennen zulke dilemma's wel als het goed is.
Hou je eigen verzekeraar in ieder geval NIET voor het lapje. |
|
|
|
 |
|