|
Auteur |
Bericht |
bellenbellen
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 27 sep 2009 13:25 Onderwerp: Broodnood procedure |
|
|
Kan iemand mij meer vertellen aangaande de regels omtrent broodnood procedure? Wie voort dit uit? En welke voorwaarden moet voldaan worden? En in welke wet is dit geregeld?
Voorbeeld: Iemand vraagt WW aan. Hij is in deze cases ontslag op staande voet gehad. Daarin gaat hij tegen bezwaar. De uitkeringsinstantie wacht eerst af wat daar uit voort komt en gaat dan pas de WW uitkering beoordelen. In tussentijd zit deze klant zonder inkomen. Wat te doen? |
|
|
|
 |
LeChat
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 797
|
Geplaatst: di 29 sep 2009 12:14 Onderwerp: |
|
|
Bedoel je een broodnoodregeling? Dat is iets van de gemeentelijke sociale dienst. _________________ Gelijk hebben is nog geen gelijk krijgen. |
|
|
|
 |
bellenbellen
|
Geplaatst: do 01 okt 2009 11:37 Onderwerp: |
|
|
Daar kunnen alle Nederlanders een beroep doen? Dus ook als je bijvoorbeeld in afwachting bent van een WW uitkering? |
|
|
|
 |
LeChat
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 797
|
Geplaatst: vr 02 okt 2009 14:41 Onderwerp: |
|
|
Ik zou zeggen: informeer even bij de betreffende sociale dienst. Ik weet niet of de voorwaarden per gemeente (kunnen) variëren. _________________ Gelijk hebben is nog geen gelijk krijgen. |
|
|
|
 |
bellenbellen
|
|
|
|
 |
LeChat
|
Geplaatst: ma 05 okt 2009 13:55 Onderwerp: |
|
|
Geen idee of die procedure nog bestaat (lijkt me een andere dan waar ik het over had) en als je 't echt graag zou willen weten, zou ik ook hier zeggen: bel gewoon even, alleen dan nu naar het UWV (als er op hun site niets over te vinden is). _________________ Gelijk hebben is nog geen gelijk krijgen. |
|
|
|
 |
bellenbellen
|
Geplaatst: ma 05 okt 2009 16:38 Onderwerp: |
|
|
Mijn naam is hier bellenbellen. En ik heb gebeld maar bij het UWV kom je niet verder. Ik ben niet zo gesteld op FAQ callcentra. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: ma 05 okt 2009 20:21 Onderwerp: |
|
|
Je kunt toch altijd een voorschot vragen? _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
bellenbellen
|
Geplaatst: vr 09 okt 2009 17:26 Onderwerp: |
|
|
Nee dat kan niet altijd. Alleen na het verstrijken van 4 weken na je eerste werkloosheidsdag of zo heb ik me laten vertellen 4 weken na melding als die later ligt, dan je eerste werkloosheidsdag. Alleen kun je een voorschot krijgen als er wel kans is op een WW uitkering. |
|
|
|
 |
|