|
Auteur |
Bericht |
Alfatrion
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 28 aug 2009 23:40 Onderwerp: Geschil met zorgverzekeraar |
|
|
Ik heb een geschil met de zorgverzekeraar. Ik heb van hen een rekening ontvangen voor m.i. niet geleverde zorg ontvangen. De zorgverzekeraar stelt zich op het standpunt dat ik rekeningen moet betalen, ook als ik niet eens ben en dat dit later eventueel verrekend zou worden.
Nu vroeg ik me af: verkeert een zorgverzekeraar in een bijzondere positie dat de normale wettelijke regels rondom bewijstlast, betaalplicht ect. niet van toepassing zijn? (Ik heb in Zvw gekeken maar daar niets in kunnen vinden.) _________________ Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt. - Winston Churchill |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: za 29 aug 2009 0:12 Onderwerp: |
|
|
Wat bedoel je met "m.i. niet geleverde zorg"? _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Alfatrion
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 29 aug 2009 18:40 Onderwerp: |
|
|
Dat ik een jaar eerder (begin 2007) twee consulten heb met de zorgaanbieder. Maar dat valt waarschijnlijk onder het AWBZ.
Het tweede consult heeft plaatst gevonden omdat ze in het eerste consult de indruk hadden gewekt iets voor me te kunnen betekent, dat bleek later toch niet het geval te zijn. Het eerste consult heeft mogelijk niet conform de regels plaats gevonden. De zorgaanbieder kende deze regels, ik niet. _________________ Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt. - Winston Churchill |
|
|
|
 |
|