|
Auteur |
Bericht |
Misterkilobyte
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 14 aug 2009 19:38 Onderwerp: Bezwaarschrift Termijn |
|
|
Mijn advocaat heeft de termijn van mijn bezwaarschrift met 2 weken verlengt dus naar 8 weken, maar de Gemeente heeft nog niet gereageert op ons bezwaarschrift en de termijn is al verstreken 8 weken is toch 56 dagen dus vanaf 19 juni hebben we bezwaar gemaakt tegen de beschikking van de gemeente, maar we hebben zelfs nog niet een ontvangstbevestiging gekregen.
Mijn advocaat heeft het per brief en per fax verstuurd.
Als ze te laat zijn met reageren vervalt dan de hele aanklacht tegen mij, of hoe zit zoiets, of hebben ze een Adviescommissie opgeroepen om over mijn zaak te advieseren, maar die moeten toch binnen 10 weken een beslissing al nemen, dan moet ik toch al eerder het bericht hebben van een hoorzitting. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: vr 14 aug 2009 22:42 Onderwerp: |
|
|
Er geldt voor de gemeente wel een beslistermijn, maar op overschrijding van die termijn staat geen sanctie. Het besluit waartegen je bezwaar hebt aangetekend vervalt dus niet.
Gaat het om een boetebesluit? _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
klokluider
Leeftijd: 57 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 26 aug 2009 23:08 Onderwerp: |
|
|
jouw advocaat zal dus in beroep moeten gaan wegens het niet nemen van een beslissing op bezwaar. Hierbij kan hij tevens een voorlopige voorziening aanvragen als er een spoedeisend belang is. (dit kon ook gelijk met het indienen van het bezwaar)
de adviescommissie kan de eenmaal verdagen met 4 weken maar dat dienen zij te doen voor de afloop van de termijn en dat is niet gebeurd zo meen ik op te maken. |
|
|
|
 |
Misterkilobyte
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 27 aug 2009 8:49 Onderwerp: |
|
|
klokluider schreef: | jouw advocaat zal dus in beroep moeten gaan wegens het niet nemen van een beslissing op bezwaar. Hierbij kan hij tevens een voorlopige voorziening aanvragen als er een spoedeisend belang is. (dit kon ook gelijk met het indienen van het bezwaar)
de adviescommissie kan de eenmaal verdagen met 4 weken maar dat dienen zij te doen voor de afloop van de termijn en dat is niet gebeurd zo meen ik op te maken. |
Ja de 10 weken zijn als deze dag voorbij is om.
Heb helemaal nog niks gehoort, wel heeft de gemeente mij weer een Rof formuliertje toegestuurt om in te leveren over de maand augustus, snap er niks meer van, als ze op hun besluit terug komen zouden ze toch ook moeten reageren.
Hoe denken jullie er over dat ze mij dat rof formuliertje weer hebben toegestuurd, gaan ze het dan ceponeren of hoe en wat:?:  |
|
|
|
 |
|