|
Auteur |
Bericht |
Anthony
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 17 aug 2009 13:55 Onderwerp: Mag ex mijn telefoonverkeer controleren via werk vodafone? |
|
|
Ik ben er achter gekomen dat mijn exvriendin via haar werk (Vodafone) zomaar kan zien naar wie ik bel/sms etc, kan dit zomaar en kan ik hier iets tegen doen? Het is namelijk niet prettig om overal waar ik heen bel of sms zwart gemaakt te worden door haar!!! Daarnaast is aantoonbaar dat mijn huidige vriendin naar aanleiding daarvan regelmatig telefonisch wordt lastig gevallen.
Hopende op spoedige reacties.
MVG Anthony |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: ma 17 aug 2009 14:04 Onderwerp: |
|
|
Het lijkt me dat haar werkgever dit niet zal waarderen. Ik zou als ik u was maar een klacht aan uw provider, tevens haar werkgever, sturen. |
|
|
|
 |
dododo
Leeftijd: 68 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 17 aug 2009 15:20 Onderwerp: op staande voet ontslagen |
|
|
Hoi Anthony,
Ik heb een kennis, die bij kpn werkt. Zij heeft mij eens verteld. dat zij op staande voet ontslagen zou worden wanneer zij ook maar enige informatie van wat zij bij de centrale hoort door zou geven. Het is zo klaar als een klontje dat je ex onrechtmatig bezig is. Dit kan echt niet.
Do |
|
|
|
 |
|