|
Auteur |
Bericht |
theod
Leeftijd: 67 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 11 aug 2009 20:49 Onderwerp: |
|
|
Denk dat hier een ip-ban op zijn plaats is.
Heeft meneer Mac. Drugs (mcdrx) even tijd om over zijn gedrag na te denken.
Overigens om jou te plezieren heb ik het verstand van een varken, ben schoonmaker, ster lukte net niet, de waarde van mezelf weet ik niet maar ben al tevreden als dat een halve cent is, mijn afscheidstoespraak om jou uitgeleide te doen ben ik hier aan het opstellen en onzin verkoop ik altijd per dozijn.
ECHTER!!!!!!!!
Eer zit een enorm verschil tussen jou en mij, ik weet hoe je iemand moet respecteren en pas het ook toe.
En om de woorden te eindigen van een groot mens en huisarts uit de peel;
Eet veel zult, dan weet je zeker dat je hersens krijgt. |
|
|
|
 |
mcdrx
Leeftijd: 94 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 11 aug 2009 22:03 Onderwerp: |
|
|
Een IP-ban naar aanleiding van twee posts die vol met waarheid zitten? Ze zouden jou een IP-ban moeten geven omdat je een IQ ter hoogte van je leeftijd hebt . Verstand komt met de jaren zullen we maar zeggen, in jouw geval gaat dat zeker op.
Een ban heeft geen enkel nut, ik heb in het verleden de nodige clones aangemaakt waarmee ik vrolijk verder kan posten. Bovendien is bannen op IP onbegonnen werk, iedereen weet immers dat er lijsten vol met binnenlandse en buitenlandse proxies op het web te vinden zijn. Knappe jongen die mij van dit forum houdt! |
|
|
|
 |
elmajimbe
Leeftijd: 62 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: di 11 aug 2009 23:25 Onderwerp: |
|
|
Triest
Waarschijnlijk op proefverlof. _________________ Mensen zijn graag geboeid, maar niet graag gebonden. (Alexander Pola) |
|
|
|
 |
Volento Deo
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: di 11 aug 2009 23:54 Onderwerp: |
|
|
mcdrx schreef: | Een ban heeft geen enkel nut, ik heb in het verleden de nodige clones aangemaakt waarmee ik vrolijk verder kan posten. Bovendien is bannen op IP onbegonnen werk, iedereen weet immers dat er lijsten vol met binnenlandse en buitenlandse proxies op het web te vinden zijn. Knappe jongen die mij van dit forum houdt! |
Ik vind je wel keimodern voor een oma van 78!  |
|
|
|
 |
theod
Leeftijd: 67 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 12 aug 2009 7:37 Onderwerp: |
|
|
Ik betwijfel dat het hier om een oma gaat.
Heb nog slechts 1 spreuk voor Mac Drug.
Je hoeft niet aan een boom te gaan hangen om een eikel te zijn, je bent dan wel beter herkenbaar |
|
|
|
 |
BartL
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 12 aug 2009 16:36 Onderwerp: |
|
|
tikSimone schreef: |
Ten tweede: als de koop niet doorgaat, dan ben je toch ook geen courtage verschuldigd? Lees het contract met je makelaar daar even op na. |
De aankoopmakelaar heeft zijn werk gedaan. Er is namelijk een koopcontract. Die courtage TS is wel degelijk verschuldigd. |
|
|
|
 |
|