|
Auteur |
Bericht |
elmajimbe
Leeftijd: 62 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: ma 27 jul 2009 20:47 Onderwerp: |
|
|
HenkR schreef: | En wat is een belangrijk deel als dat niet het grootste deel is? In procenten is het misschien veelzeggender  |
Zonder dat de details van de overeenkomst tussen mij en de advocaat er toe doen, lijkt mij, dat ook zijn belang erbij gebaat is om voor executie gereed liggende vonnissen zo spoedig mogelijk te incasseren. Zij het goedschiks (schikking) danwel kwaadschiks (executie).
HenkR schreef: |
PS: Ik ben ook door (het niet begrijpen van) de praktijk begonnen met de rechtenstudie van de OU maar ben -qua studie- nog niet zo ver als jij.  |
Vanwaar het sarcasme?  _________________ Mensen zijn graag geboeid, maar niet graag gebonden. (Alexander Pola) |
|
|
|
 |
HenkR
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: ma 27 jul 2009 21:00 Onderwerp: |
|
|
elmajimbe schreef: | Zonder dat de details van de overeenkomst tussen mij en de advocaat er toe doen, lijkt mij, dat ook zijn belang erbij gebaat is om voor executie gereed liggende vonnissen zo spoedig mogelijk te incasseren. |
Nja, ik zie dat dus niet zo.
elmajimbe schreef: | Vanwaar het sarcasme?  |
Géén sarcasme.
Maar ik twijfelde wèl toen ik het gedeelte tussen de koppelstreepjes toevoegde. Maar dat komt omdat ik soms onzeker ben. JIJ bent verder qua studie en ik weet niet wat dat uitmaakt.
Niet 'invullen' dus is het credo. Ik bedoel het goed met je.  _________________ 'Justice is supposed to be blind. But must it be stupid too?' |
|
|
|
 |
cvb
Leeftijd: 72 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 28 jul 2009 7:26 Onderwerp: |
|
|
elmajimbe schreef: | De vertraging(en) is (zijn) slechts voor een klein deel voor rekening van de (advocaat van de) wederpartij. | M.i. is de vertraging geheel voor rekening van de wederpartij, althans zou ik die daarvoor aanspreken.
Althans liet de rechter Nautica de kosten betalen. |
|
|
|
 |
|