Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
Nicole72
Leeftijd: 53 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 08 jul 2009 20:53 Onderwerp: Ouderschapsverlof |
|
|
Hallo,
Ik ben bijna 4 jaar werkzaam bij hetzelfde bedrijf.
In die 4 jaar ben ik 2 keer zwanger geweest en dus ook 2x bevallen. Sinds de eerste zwangerschap, das nu bijna 2 jaar geleden heb ik al problemen met mijn werkgever. Ze zijn me liever kwijt dan rijk. Door mijn zwangerschap heb ik helaas vaak in de ziektewet gezeten, waardoor ik dus nu al bijna 2 jaar weinig gewerkt heb.
Nu met de tweede zwangerschap hebben ze ook duidelijk laten weten dat ze van me af willen. Ben er echter achter gekomen dat ik al die jaren te weinig loon heb ontvangen en dit wil ik dus nog eerst terug krijgen. Ben hiervoor ook bezig met een advocaat.
Mijn bevallingsverlof loopt nog tot 10 augustus. De bedoeling is dat ik na dit verlof aansluitend 3 weken vakantie wil opnemen en daarna 6 maanden voltijds ouderschapsverlof.
Dit heb ik in februari al schriftelijk aangevraagd. Echter krijg ik telkens te horen dat ze hier nog mee bezig zijn.
Nu is het dus nog maar 4 weken en ik weet niet meer wat ik moet doen. Als ik rondlees op internet heb ik zowel recht op vakantie als ook recht op mijn ouderschapsverlof. Maar kan ik dit zomaar opnemen zonder dat ik een definitief antwoord krijg van mijn werkgever?? Want ik ben bang dat ik dit nooit meer ga krijgen en dat ze straks misschien een reden gaan krijgen om mij te ontslaan.
Hopelijk kan hier mij iemand helpen.
Mocht het onduidelijk zijn dan wil ik nog wel het een en ander aanvullen.
Groetjes
Nicole |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|