Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten? Blog
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl

Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Force justice ...
Kunnen (Kanton...
Boetes CJIB ni...
SEO
incasso proced...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication

Het is nu ma 07 jul 2025 2:35
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

geraakt door de bliksem!heeft onmiddelijk advies nodig.help!
Moderator: Moderator Team

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Terence89

Leeftijd: 35
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen

BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2009 3:41    Onderwerp: geraakt door de bliksem!heeft onmiddelijk advies nodig.help! Reageer met quote Naar onder Naar boven

Aan iedereen!

Ik heb een probleem waar ik graag advies op wil, er is hier de afgelopen dagen een hoop toestand geweest namelijk zo dat ik op 5 juli er op uit was gegaan om lekker te vissen bij de ijsel, een rivier hier vlak in de buurt. samen met mij 2 jack-russeltjes was ik aan het genieten van het weer. Tot op een gegeven moment het echt ineens uit het niets dicht trok en het hevig begon te onweren ik deed rustig aan me ding pakte me spulletjes geen idee van de ernst van mijn situatie.

Na nog even mijn hengel 1 laatste keer uit te gooien begon het. Het sloeg aan de overkant van het water in een weiland in, niet zo ver bij mij uit de buurt. Ik dacht nou laat ik toch maar is naar huis gaan en begon vlug al men spullen bij elkaar te pakken. ik draaide me om en zette hem op hen lopen! Zo snel mogelijk weg hier dacht ik! En toen brak de hel los, Het sloeg meerdere malen vlak bij me in de buurt in ik zag het letterlijk de grond raken, het leek wel een miljoen keer in te slaan overal om me heen. Tot op een gegeven moment ik bij een stuk kwam waar ik onder de bomen vandaan moest. Ik moest over een stukje open veld langs de skatebaan om uiteindelijk thuis te kunnen komen. Ik kon nergens anders heen en ik moest daar weg, en wel meteen! Maar toen ik één stap zette had ik al spijt. M'n honden rende er gewoon over heen, en ik er dus achter aan, maar ik voelde toen al dat het fout was wat ik deed. Ik weet ook niet wat ik precies voelde maar het was net alsof ik al wist dat het zou gaan gebeuren, ik wist gewoon dat ik in groot gevaar was. En ja hoor op geen ander half 2 meter afstand sloeg de bliksem in, het enigste wat ik me kan herrineren is een witte vlek geen knal alles werd gewoon wit en ik herinner dat ik zo snel mogelijk overeind probeerde te komen maar me lichaam kon niet ik moest een heel erg kotsen, echt zeer krachtig kokhalzen me lichaam rolde zich als het ware helemaal op, het deed echt vreselijk veel pijn. ik heb op dat moment zo hard als ik kon gegild om hulp, want ik kon niet meer overeind komen. Gelukkig was die er een vrouw een man hielpen me overeind en haalde me naar binnen, ze hadden gezien wat er gebeurd was, Ik weet nog dat ze zeiden dat ik veel geluk had gehad en er waren ook 2 kinderen bij ,die vroegen of ze ook wat konden doen.Maar toen bestefte ik ineens dat men honden nog buiten waren! ik rende naar buite ik zag me hondjes letterlijk in een heg gekropen tegen elkaar zitten, allebei rillend doodsbang. Ze hadden buiten op me gewacht. Ik pakte ze allebei op stopte ze onder mijn armen en begon zo hard te rennen als ik kon, Ik heb echt nog nooit van mijn leven zo hard gerend, ik was doodsbang, het waren zonder twijfel de meest angstige seconden van m'n leven.

Onderweg naar huis onder aan de rode dijk storte ik nog even in ook daar kwam er direct een vrouw naar buiten gerend en haar man er achter aan ze wouden me ook naar binnen helpen maar ik kon niet ik moest naar huis riep ik en men honden waren ook doodsbang dus ik zette door. Ik zou eigenlijk deze mensen nog willen bedanken. .

Uiteindelijk thuis aangekomen storte ik gewoon in. Ik wilde gewoon wat rust geen gedoe met ambulance enzo. Ik had flink moeite om op adem te komen ik denk dat ik licht in shock was.Maar ik wist gewoon dat als ze me even met rust hadden gelaten dat het vanzelf beter zou gaan, Maar mijn familie vertrouwde het niet en belde ambulance. Ik was wat kort ademig en had lichte steken op de borst maar het stelde echt niet al te veel voor, niet ernstig genoeg vond ik. Uit bezorgdheid hebben mijn familie de ambulancedienst toen toch ingelicht zonder dat ik het wist .Ze hadden gezegd dat ik misschien opstandig zou kunnen worden. Dus deze hebben er voor gekozen om te komen onder begeleiding van politie. ik had op dat moment gewoon geen behoefte aan al die heisa, en wist dat als ze me even goed een momentje gaven het vanzelf wel beter zou gaan ik was gewoon eventjes een beetje in shock ofzo!

Toen ik op een gegeven moment een politie auto en motor zach ze stopten voor mijn huis, wist ik het al. Dit was echt het laatste waar ik nu zin in had, ik schrok ik onwijs en sloeg op de vlucht in mijn ooghoeken zag ik dat de ambulance achter ze aan reed. ik wauw niet naar het ziekenhuis het was niet nodig heb ik nadrukkelijk geroepen.Ik ben naar een plek gegaan waar ik dacht ze me niet zouden vinden met hulp van wat vrienden uit de buurt die blindelings me geholpen hebben waar ik ze heel dankbaar voor ben. Toen ik daar zat heb ik nog contact gehad met met verschillende mensen, deze waarschuwde dat de politie naar me op zoek was.Ik hoorde al een heli in de lucht en tot mijn grote schrik vertelde iemand mij dat deze ik dat deze sirieus voor mij bedoeld was!

De politie heeft zo verschrikkelijk enorm overdreven dat zei letterlijk een heel korps met helikopter en al hebben laten uitrukken om mij te zoeken. Dit na dat ik heel duidelijk was geweest dat het niet nodig was dat er ambulance bij kwam. opgejaagd als een wild dier door de helikopter die ons achtervolgde tot we hem kwijt waren uiteindelijk zaten we in de bosjes verstopt een grote blonde agent stapte de bosjes in hij zag onze fietsen staan en riep gelijk om assistentie daarna riep hij: Kom er maar uit! Toen rende ik uit mijn schuilplaats ik rende op hem af hij leek overdonderd ik hij probeerde me te pakken maar het lukte niet tot een andere agent me in me rug pakte hij greep gewoon met ze onderarm om men keel en probeerde me zo rustig te krijgen maar door dat ik al in shock was door alles wat er al gebeurd was raakte ik helemaal in paniek toen hij me om m'n keel pakte, en hij begreep maar niet dat hij me los moest laten, hij bleef maar zeggen: doe nou rustig! word nou rustig! en ik gilde het uit ik kon niks zeggen zo hard kneep hij hem dicht! Terwijl hij wist dt ik problemen had met ademen en misschien zelfs iets had met m'n hart. Die jongens die me geholpen hadden schreeuwde: laat hem los je vermoord hem laat hem los! ik begon scheinbaar helemaal met men ogen te draaien uiteindelijk pakte ze me 2 van die grote beulen allebei een arm en zo werd ik mee genomen,. Toen ze me uiteindelijk mee kregen liepen we richting een politie auto helemaal tot onder aan de dijk, niet dat ze konden wachten tot de ambulance daar naar toe kwam nee ze namen me helemaal mee tot onder aan de dijk. en zette me daar neer met m'n de handen op de motorkap van de auto, en de ambulance was al onderweg. Ik heb toen ook meerdere malen bevestigd dat ik dit niet wilde en dat het zoiezo niet nodig was.

Ik keek omhoog en daar zag ik dat héél Goverwelle (de wijk waar ik woon) op de dijk stond toe te kijken hoe ik werd ingerekend, letterlijk heel de dijk stond van links tot rechts vol met ramptoeristen, die wilde allemaal weten wat er aan de hand was. Ik denk dat er misschien wel 15 politie auto's hebben gestaan en busjes vol met politie agenten overal motoren en politie op de fiest! terwijl de helikopter er boven nog vrolijk rond cirkelde ik leek wel een staats crimineel. En niet dat ze konden wachten tot de ambulance naar ons toe kwam gereden zodat het een stuk meer prive was nee ze namen mee mee tot onder aan de dijk terwijl die helemaal vol stond, ik hoorde zelfs een paar agenten zeggen kom op jongens is dit nou echt nodig. Iedereen kon dus duidelijk zien dat ik het was. En konden slechts gokken wat er aan de hand was, maar ik denk dat de waarheid he laatste is wat ze dachten. waarscheinlijk dachten ze dat ik iemand had vermoord of een andere zware crimineel was.

Daarna werd ik dus als nog met spoed naar het ziekenhuis gebracht terwijl ik ook daar zei het is niet nodig maar ja ik lach vast geboeid aan de brancard dus ik kon weinig doen ik weigerde het zuurstof ik zei hoezo er is niks meer met me aan de hand waarom doen jullie dit! Na een heel lichamelijk onderzoek in het ziekenhuis bleek er inderdaadt niets aan het handje te zijn zoals ik al velen malen had gezegd. Ze hebben me toen natuurlijk gelijk vrij gelaten en zeiden dat ze dachten dat het nodig was, ookal leek het misschien overdreven.

Toen sprak ik de volgende dag 6juli een vriendin van me hier uit de buurt. Die mij wees op de officieele site van de politie www.politie.nl deze had een berichtgeving gedaan over wat er precies gebeurd zou zijn op die dag die luidt als volgd, er word inderdaadt vermeld dat ik misselijk was en pijn of de borst had. niet eens wetend of ik iets aan me hart zou hebben hebben ze neer gezet met hartproblemen, maar goed allemaal geen probleem >TOTDAT<:

Later in bericht stond komt er ineens te staan:In het verleden had de man in een verwarde bui mensen bedreigd met een mes en daarom werd er direct een grootschalige zoek actie naar de man ingezet. Dit is echter nooit gebeurd! Er is zelfs geen woord van waar ik heb zelfs nog nooit echt ruzie gehad met mensen buiten mijn thuis situatie om. En heb nog nooit een mes voor iets anders gebruikt als mijn brood te smeren.
En wil het ook zeer groots aan pakken want inmiddels is het overal verspreid over het internet en in bladen en hoor van iedereen dat het het gesprek van de dag is in Gouda. maar het is dus een false bericht geving zoiets is nooit gebeurd, Dat durf ik te zweren bij de dood van al dat mij dierbaar, ik zou zoiets nooit doen, gelukkig zijn er ook een hoop mensen die van mij weten dat dit absolute onzin is en vinden het dan ook belachelijk ook zei vinden dat er wat aan gedaan moet worden. Al die mensen boven aan de dijk moeten zich hebben afgevraagd wat er aan de hand was, en zullen waarscheinlijk zijn gaan kijken op het internet of er wat over te vinden is en dan lezen ze dat. Wat zullen ze wel niet denken!? Dit mag toch niet, hier moet toch wat tegen te doen zijn? Het is een leuge die mij ten laste word gelegd.
en de dan nu 1 dag later het bericht is inmiddels van het internet afgehaald, maar! Het stond al in de krant en is zelf op Gouwestad geweest de goudse tv omroep. Ze hebben hun excuses al aangegboden en gaan uitzoeken waar het vandaan komt. Maar het is al te laat iedereen heeft het nu al gezien en woord doet snel de ronte in Gouda scheinbaar want iedereen weet inmiddels dat ik die jonge ben waar het om gaat.

Ik ben er vrijwel zeker van dat ze dit hebben gedaan om de enorm overdreve zoek actie te rechtvaarden want het sloeg werkelijk nergens op. Ik werd opgejaagd door een helikopter en een heel korps, van politie met hond t/m politie op motor en alles daar tussen in, dit is toch niet normaal, ze verveelde zich zeker,op deze saaie zondag middag en dachten zeker laten we is even gek doen! gewoon even zin in actie ofzo.
ik wau gewoon niet naar het ziekenhuis het was niet nodig!!! wat is verdomme je probleem! ik praat toch geen hebreeuws!

Mijn naam moet gezuiverd worden en ik wil dat er openbare excuses word gemaakt en dat er bekendheid komt over deze stomme fout van de politie. Hoe moet ik nu verder, dit heeft gaat echt een hele zware tijd voor me worden.En moeilijk hier over heen te komen, op het moment wil het liefst geen mens om me heen zelfs me vriendin even niet. Het was erg belangrijk voor me om zo snel mogelijk weer aan de slag te gaan een baantje zoek en lekker geld verdien, maar ik ben bang dat het hierdoor misschien wel zwaarder zal worden. Ik vind het zo oneerlijk dat ik hier allemaal door heen moest op het moment durf ik mensen geen recht aan te kijken. Ik denk niet dat de politie beseft hoeveel schade ze hiermee hebben aangericht aan mij en m'n familie dit is niet een of andere film, het gaat hier over echte levens. en dit kan je toch gewoon niet goed praten, excuses hiervoor zijn toch niet genoeg?

Ik wil weten wat mijn rechten zijn en of/wat ik hier aan kan doen. Zou het nodig kunnen zijn een advocaat in te schakelen ik wil echt alles uit de kast halen om mijn naam te zuiveren want dit is niet wie ik ben en mensen doen sirieus nu al anders tegen me. ik ben hier gewoon emotioneel ook door geschaad, ik voel me bekeken als of iedereen weet dat ik die jongen was waar de politie achter aan zat en dat is ook zo en het idee dat ze dan denken dat ik iemand! niet eens iemand er staat zelfs ''mensen''! met een mes heb bedreigd en ook nog wel in een verwarde bui! Ik moet hier wat aan doen, Ze mogen hier absoluut niet mee weg komen! Kijk wat ik allemaal heb moeten mee maken, en waarom omdat ik nadat ik geraakt was door bliksem gewoon even rust nodig had. En in plaats daar van ben ik achterna gejaagd als een wild dier en publiekelijk voor lul gezet en ook nog een trap na gekregen met de leugens in dat artikeltje dat inmiddels al bij iedereen bekend is. En dat allemaal omdat ik het niet nodig vond met de ambulance mee te gaan.
Weet iemand misschien hoe ik dit het best kan aanpakken? HELP MIJ ALSTUBLIEFT!

Hartelijk bedankt.

Laatst aangepast door Terence89 op wo 08 jul 2009 23:09, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
tikSimone

tikSimone

Leeftijd: 59
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): EUR
Studieomgeving (MA): EUR

BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2009 7:00    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Wat een verhaal, joh! Maar goed, als jij je wilt beklagen, dan kun je een klacht indienen bij de korpschef van de politie. Klik hier voor informatie over hoe dat werkt.

Dat de politie zo heeft gehandeld als ze heeft gedaan heeft waarschijnlijk veel met de mededelingen van je zus te maken en met dat jij (voorstelbaar!!!) toch wel in de war was of heel erg leek direct na het gebeurde (je schrijft dat je er telkens vandoor bent gerend).
Het verhaal met het mes is, als dat niet gebeurd is, toch wel zorgelijk.

Je zou wat je gepost hebt iets kunnen bewerken en dan heb je je klachtenbrief eigenlijk al klaar.
Moegie

Leeftijd: 41
Sterrenbeeld: Steenbok
Studieomgeving (BA): HHs

BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2009 8:21    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

zo, wat een verhaal zeg.. gelukkig heb je fysiek er niets aan overgehouden. hoe gaat het met je honden?

heb je er thuis ook goed over gepraat? vooral met je zus, want die deed de melding als ik het goed heb gelezen.. wat is er precies doorgegeven aan de politie?

zoals ik het nu begrijp, in het kort:

Melding: verward persoon (wat begrijplijk is, na wat je is overkomen..), geraakt door bliksem, heeft pijn maar wil geen hulp, bezorgde zus die verpleegster is vraagt alsnog om hulp (wat ook niet vreemd is, het is je zus..)..
vervolgens als de politie aankomt, ren jij weg..
verward persoon die wegrent.. politie erachteraan..
een voor jou vervelende afhandeling van zaken.. hmm.. hmm..

een bijzondere situatie..

je wordt goed geholpen als je de klachtenprocedure volgt..
ik ben erg benieuwd naar het afloop hiervan, laat je het weten? succes.
Bekijk de homepage MSN messenger
ouwe sloeber

Leeftijd: 52
Sterrenbeeld: Stier

BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2009 13:59    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Misschien troost het je.....ik verblijf ook (heel vaak) in die buurt en ik heb er nog niets van gehoord. Je verhaal nu lees ik voor het eerst. Toch een reden om die krantjes maar eens te gaan lezen. Smile
Heel veel mensen kennen je verhaal ook niet. Helpt je dat?

Ook ik heb heel slechte ervaringen met de politie in Gouda. In mijn geval ging het om de afhandeling van diefstal, nog nooit zulke Kafkaiaanse koekebakkers meegemaakt. Over hetzelfde geval heb ik een veel betere indruk van de politie Rotterdam. Gelukkig was dat niet zo traumatisch als bij jou. Maar dit terzijde.

Je schrijft ook ergens: "misschien hadden ze niets te doen en zochten ze actie". Mij lijkt dat er in Gouda genoeg te doen is voor de politie.

Het invullen van een klachtenformulier is waarschijnlijk het juiste juridische antwoord. Mogelijk is het nog een verhaal voor een krant(je). Of zoek contact met de burgemeester (zal vast niet zomaar lukken). Van zo'n enorme zoekactie zal hij toch ook wel op de hoogte zijn? Hij zal dan toch ook wel willen weten wat het werkelijke verhaal er achter is en dat er terwijl er juist zo veel te doen is in Gouda deze actie weggegooid geld is. En noem dan ook dat je dit een mooi verhaal vindt voor een krant. Dat zal ze motiveren eerder met je te praten.
Hierbij wil ik aantekenen dat mijn suggestie niet persé een goede suggestie is. Je zult goed moeten bedenken wat je bij de burgemeester kwijt wilt en wat de gevolgen zijn als iets dergelijks wordt gepubliceerd. Toets het eens met mensen die je vertrouwd.

Je verhaal komt overigens niet verward over (alleen maar lang Wink)

PS: Ik lees ook niet dat je dit doet, maar verwijt je zus niets. Ze had het beste met je voor.
swinny

Leeftijd: 62
Sterrenbeeld: Kreeft

BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2009 18:26    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Gouda - Politie assisteert ambulancepersoneel
Gouda, 06-07-2009 • De politie heeft op zondag 5 juli om 20.00 uur assistentie verleend aan ambulancepersoneel bij de Steeckterpolderstraat.

Zij wilde een 19-jarige man met hartproblemen helpen. Hij zou die middag bewusteloos in een weiland hebben gelegen en was daarna misselijk en had pijn aan zijn borst. Hij wilde geen hulp maar zijn bezorgde familie had toch het ambulancepersoneel ingelicht. Het ambulancepersoneel gaf aan dat de man zo snel mogelijk medische hulp nodig had. Zij was bang dat de man misschien opstandig zou worden en daarom riepen zij de hulp van de politie in.
Bij aankomst van de ambulance vluchtte de man weg.

Gouden tip na burgernetactie
In het verleden had hij in een verwarde bui bedreigingen geuit en daarom werd er direct een grootschalige zoekactie naar de man ingezet. Een politiehelikopter zocht de omgeving af en er werd een burgernetactie gestart. Na aanleiding van deze burgernetactie, kwam er een tip binnen dat de jongen achterop een fiets was gesignaleerd bij Uiterwaarden, op een voetgangerspad dat direct langs de IJssel loopt. Een agent te fiets volgde het pad en vond hem met twee vrienden. Hij is uiteindelijk per ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

http://www.politie.nl/hollands-midden/nieuws/090706ambulanceassisterengouda.asp

Quote:
Later in bericht stond komt er ineens te staan:In het verleden had de man in een verwarde bui mensen bedreigd met een mes en daarom werd er direct een grootschalige zoek actie naar de man ingezet.

Ik lees hier toch echt niks over bedreigingen met een mes?
Terence89

Leeftijd: 35
Sterrenbeeld: Schorpioen

BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2009 20:15    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

swinny schreef:
Gouda - Politie assisteert ambulancepersoneel
Gouda, 06-07-2009 • De politie heeft op zondag 5 juli om 20.00 uur assistentie verleend aan ambulancepersoneel bij de Steeckterpolderstraat.

Zij wilde een 19-jarige man met hartproblemen helpen. Hij zou die middag bewusteloos in een weiland hebben gelegen en was daarna misselijk en had pijn aan zijn borst. Hij wilde geen hulp maar zijn bezorgde familie had toch het ambulancepersoneel ingelicht. Het ambulancepersoneel gaf aan dat de man zo snel mogelijk medische hulp nodig had. Zij was bang dat de man misschien opstandig zou worden en daarom riepen zij de hulp van de politie in.
Bij aankomst van de ambulance vluchtte de man weg.

Gouden tip na burgernetactie
In het verleden had hij in een verwarde bui bedreigingen geuit en daarom werd er direct een grootschalige zoekactie naar de man ingezet. Een politiehelikopter zocht de omgeving af en er werd een burgernetactie gestart. Na aanleiding van deze burgernetactie, kwam er een tip binnen dat de jongen achterop een fiets was gesignaleerd bij Uiterwaarden, op een voetgangerspad dat direct langs de IJssel loopt. Een agent te fiets volgde het pad en vond hem met twee vrienden. Hij is uiteindelijk per ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

http://www.politie.nl/hollands-midden/nieuws/090706ambulanceassisterengouda.asp

Quote:
Later in bericht stond komt er ineens te staan:In het verleden had de man in een verwarde bui mensen bedreigd met een mes en daarom werd er direct een grootschalige zoek actie naar de man ingezet.

Ik lees hier toch echt niks over bedreigingen met een mes?

- ik heb er gelijk een printscreen van gemaakt, omdat ik er al vanuit ging dat ze het zouden veranderen zodra ik een klacht had ingediend. wat gisteren dus ook gebeurde. Het was alleen een beetje aan de late kant aangezien het zelfs in de krant stond en op tv is geweest op de regionale omroep. Ik verwacht spoedig verbetering van het bericht en natuurlijk openbare excuses voor het maken van deze stomme fout, uiteraard hoop ik op meer..... dat is aan de nationale ombudsman, ik kan je de printscreen eventueel mailen.
ouwe sloeber

Leeftijd: 52
Sterrenbeeld: Stier

BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2009 21:09    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Terence, ik heb nog een tip. Als je nog andere partijen benadert met je verhaal, hou het dan kort en bondig.
Veel mensen zullen ontmoedigd raken bij het zien van de lap tekst en er voor kiezen het verhaal niet te lezen.

Stel je vraag dus in het begin gevolgd door een korte schets. Details kun je later geven.

In een brief aan wie dan ook kun je een bijlage voegen.

Je zult zien dat je vaker wordt gelezen
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  

Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds