Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 2 van 2 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
|
Auteur |
Bericht |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: ma 29 mrt 2010 6:54 Onderwerp: |
|
|
MarcelKer schreef: | Een half jaar verder....
Na in de loop van juli e.e.a eerst nog per email te hebben opgestuurd, en hierop geen reactie te hebben gekregen, is er dit weekend weer een betalingsherrinering in de bus gevallen.
Ik ga dan nu ook echt over tot het aangetekend versturen van wat informatie waaronder een overzicht met alle betalingsmomenten vanaf het moment van aankoop van het appartement ( 2004 ).
|
Waarom niet een half jaar geleden gedaan, zoals geadviseerd?
Quote: |
Een aantal zaken waar ik nu over twijfel:
Zal ik op voorhand alle PDF's van rekeningafschriften meesturen waarop met geel gearceerd de betalingsmomenten worden aangegeven?
|
Nee, lijst van bedragen & data is voldoende.
Quote: |
Mag ik hen een termijn geven ( bijvoorbeeld 2 weken ) waarin ik verzoek tot "bewijs"materiaal waaruit blijkt dat er een betalingsachterstand is, en indien zij hierop niet binnen deze gestelde termijn reageren een schriftelijk bevestiging verwachten dat de betalingsachterstand is opgeheven? Kan ik hieraan ook rechten ontlenen indien ze niet tijdelijk reageren, of kan je een dergelijke termijnstelling helemaal niet verwachten? Ik vind zelf dat het wel eens tijd wordt dat ze gaan reageren, en vind het daarom redelijk om nu een termijn te stellen voor de reactietijd.
Alvast weer vriendelijk bedankt voor jullie reacties. |
Waarom een termijn stellen? Daarmee laat je ruimte voor hun standpunt. Aansprakelijk stellen voor de tijd die deze nodeloze incasso kost. |
|
|
|
 |
cvb
Leeftijd: 72 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 29 mrt 2010 8:02 Onderwerp: |
|
|
Ga er van uit, dat je gewoon aan je verplichtingen hebt voldaan.
Zou zelf zsm willen weten wat hier aan de hand is.
Daar kom je schriftelijk natuurlijk niet achter: er dus zelf naar toe stappen voor opheldering en als ze je die nog niet kunnen geven naar hun opdrachtgever stappen.
De uitkomsten daarvan eventueel aangetekend bevestigen aan de VVE en daarna gewoon afwachten. |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 2 van 2 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|