peterpan
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 24 jun 2009 15:03 Onderwerp: werkgever wil na vonnis tegenhem schade in rekening brengen |
|
|
hoi ..
kan iemand mij hier helpen om een goed onderbouwde mail te maken ...
op 11 maart jl is er een zitting geweest rechtbank te utrecht
daar ik vanaf november jl in de ziektewet ben en me werkgever weigerde te betalen zelfs in december heeft werkgever brief gestuurd ontslag op staande voet...
werkgever starte overigens op 12 maart een nieuwe ontslag procedure die 1 dag voor de zitting om 17 uur is ingetrokken . geplande zitting medio april
18 maart jl heeft kanton rechter vonnis gesproken
werkgever diende achterstand te betalen en weder te werk stelling
ik ben aan het werk gegaan maar werkgever heeft 3 dagen lang bij elke moment dat ik op de zaak aanwezig was lopen te zieken en lopen te zoeken verwachte overigens vanaf dag 1 dat ik weder te werk ben gekomen dat ik 12 uur per dag ging werken daar ik een contract heb voor 48 uur per week .koeriersdiensten uitvoeren. dit was echter gebaseerd op 5 werkdagen .. en niet op 4 dat werkgever nu op maandag geen werkzaamheden beschikbaar had moest het dan maar in 4 dagen , goed vrijdags oproep arbo dienst spoedcontrole .. arts .. concludeerde wederom situatief arbeids ongeschikt, en bevestigde dit onverwijld wederom aan mijn werkgever mede te delen en overhandige mij ook direct een afschrift van haar bevindingen ,
het contract liep tot 3 juni jl
mijn werkgever weigert vanaf december al te betalen
overigens komt hij ook met een vordering op mij betreft een auto schade
dan wel een hele waslijst betreft een huur auto
omdit gaat het hier moet ik een email over sturen goed onderbouwd dat werkgever dit niet op mij kan verhalen
eigen bijdragen ten behoeve van
brandschade intrerieur bekleding
vloeistofschade lekkage intrieur bekleding
500.00
schade voor zijde voertuig naar aanleiding van aanrijding
500.00
schade linnkeren rechter achterligt unit
500.00
schade rechter voorwiel band gescheurd velg kapot wieldop kapot
500.00
rookschade intrerieur asbakunit defeckt . intereur brandgaten
extra reinigings kosten
500.00
ik heb vanaf begin af aan een advocaat op de zaak zitten alleen heb het gevoel dat die niet de noodzaak van de zaak voor mij zien .. mijn werkgever doet er alles aan om er onderuit te komen .. er ligt nu een beslag van een deurwaarder op een bedrijfsrekening alleen ik weet dat het saldi van de rekening nog geen 25% van de vordering is overigens is er voldoende in het bedrijf aanwezig daar ik nog veel dingen uit betrouwbare bronnen hoor van het bedrijf .. overigens is de werkgever een familielid .. van je familie moet je het hebben zeggen ze .. maar goed weer to the point kan iemand met juridische aanleg me helpen een goed onderbouwde mail te sturen hier tegen in
me werkgever is in kort geding gegaan tegen het beslag bij de rechtbank op dit moment ..
volgens mij advocaat is het nu wachten tot de zitting komt voor de deurwaarder weer verder stappen kan ondernemen
ik word er een beetje moedeloos van ondertussen |
|