Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten? Blog
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl

Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Force justice ...
Kunnen (Kanton...
Boetes CJIB ni...
SEO
incasso proced...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication

Het is nu zo 13 jul 2025 19:01
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Onterecht beschuldigd Art 7 WvW (verlaten plaats ongeval)
Moderators: Michèle, StevenK, Moderator Team

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 3 van 3 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Research

Leeftijd: 41
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Kreeft

BerichtGeplaatst: di 27 okt 2009 23:44    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ja dat ga ik een dezer dagen doen het dossier opvragen, heb nu tentamenweek dus erg druk.
Na de tentamenweek ga ik met mijn getuige naar het politiebureau zodat hij kan verklaren dat ik inderdaad niet op de plaats delict ben geweest.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Research

BerichtGeplaatst: za 28 nov 2009 13:40    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Beste allemaal,

Ik heb het dossier binnen met alle proces verbalen etc.
Nu was ik erg geschokt om dingen hierin te lezen.
Hier staan namelijk dingen in die helemaal niet waar zijn!
Ik word nogal ongerust als ik dit lees op deze manier want nu lijkt het overduidelijk dat ik het wel gedaan heb (verlaten plaats ongeval).
In het kort:
Aangifte gedaan door benadeelde (PV gemaakt)
Ik word opgebeld voor verhoor (PV gemaakt)
Ik spreek af met die mensen om te laten zien dat ik het niet ben
Mensen laten PV opmaken hiervan (hier staan leugens in).

De mensen hebben aangifte gedaan van een persoon van 22-25 jaar en mijn postuur en een jeans en zwart t-shirt.
In mijn auto met mijn kenteken.

Dit kan helemaal niet want ik ben al een aantal jaar alternatief/gothic gekleed. Bovendien was ik op dat moment aan het motorrijden.

Mijn idee is dat deze mensen op hyves of facebook hebben rondgekeken totdat ze iemand vonden met dezelfde kleur auto die in de buurt woont.
Toen hadden ze dus mijn auto (foto) en kenteken (foto) en mijn uiterlijk (foto).
Perfect om een beschrijving te maken bij de politie.

Maar wat hier dus niet klopt is dat ik dus een aantal jaar niet zo gekleed ben dus het moet wel van een oude internetpagina van mij zijn.

Ik wil nu mijn getuige laten verklaren dat ik dus inderdaad aan het motorrijden was en ook dat ik dus alternatief gekleed ben en de tijd dat ik "gewoon" met een jeans en t-shirt gekleed was dat dat al jaren terug is. Deze info moet dus van oude foto's komen.
Ook had mijn auto geen schade en dat heeft de agent in het PV gezet.

Zal ik het hele dossier inscannen en doorsturen want ik ga het dus laten voorkomen.
Maar op deze manier word ik nogal depresief want in hun verklaring staat nadat ze mij gezien hebben namelijk:
"Hij dreigde dat hij ons ging aanklagn met een rechtzaak wegens laster omdat hij rechten studeert en omdat hij later banen zou mislopen hierdoor. En hij draaide bij op een gegeven moment om te zeggen dat het wel zijn auto kon zijn geweest en dat hij kontant de schade wilde betalen als we de aanklacht zouden intrekken."

Ik studeer geen rechten, en ik heb ook nooit gedreigd met aanklacht wegens laster ik heb ook niet aangeboden om kontant te betalen. :huh:
Dit is nu op PV gezet door de 2 personen die zogenaamd aangereden zijn. Confused
bona fides

Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL

BerichtGeplaatst: za 28 nov 2009 18:07    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Research schreef:
Mijn idee is dat deze mensen op hyves of facebook hebben rondgekeken totdat ze iemand vonden met dezelfde kleur auto die in de buurt woont.

Ehhh denk je dat serieus? Even terug naar de realiteit: het is heel wat eenvoudiger om de straat op te gaan dan dit op internet uit te zoeken.

Quote:
Toen hadden ze dus mijn auto (foto) en kenteken (foto) en mijn uiterlijk (foto).
Perfect om een beschrijving te maken bij de politie.

Maar wat hier dus niet klopt is dat ik dus een aantal jaar niet zo gekleed ben dus het moet wel van een oude internetpagina van mij zijn.

Het spijt me, maar hier geloof ik niets meer van je verhaal. Dat is op zich niet erg want ik ga hier niet over, maar ik ben bang voor je dat de politie ook in de gaten zal hebben dat je een heel merkwaardig verhaal probeert te produceren.

BerichtGeplaatst: za 28 nov 2009 18:40    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Het kan ook best op straat zijn geweest, ik bedoel alleen te zeggen dat iedereen zomaar kan komen met bewijs terwijl je maar hoeft te kijken terwijl iemand zijn auto instapt.
Dat heeft nog niet eens wat te maken met mijn uiterlijk.
Het kan ook een vriend van mij zijn geweest die van mijn auto gebruikt heeft gemaakt op het moment dat zei mijn auto uit hebben gekozen om dit verhaal op te hangen.
Ik zeg ook niet dat dit daadwerkelijk is wat ze gedaan hebben, maar zo komt het op mij over.
Want de plaats van het ongeval was in de plaats waar ik een aantal jaar terug woonde en die plaats staat ook op die internetpagina.

Ook dat staat er in het PV dat ik geen baardgroei in mijn gezicht heb, terwijl ik al meer dan een jaar een ringbaardje heb.
Een aantal jaar terug had ik dit inderdaad niet.
Maar zei verzinnen nu wel leugens waardoor het heel aannemelijk lijkt dat ik inderdaad een ongeval heb gehad.
Door te zeggen dat ik kontant de schade wil betalen bijvoorbeeld, dit is helemaal niet het geval.
Ik heb zelf nog een getuige die mij die dag rond het tijdstip van het ongeval gezien heeft waardoor ik onmogelijk een ongeval kan hebben gehad. Moet deze er dan ook bijvermelden dat ik inderdaad een baardje heb al meer dan een jar of lijkt het dan alsof hij alleen maar alles tegen komt spreken wat die andere mensen in het PV verklaart hebben nadat ik het dossier ontvangen heb?
Research

BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2009 13:19    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Nog iets raars is dat mijn dossier die grote enveloppe niet dichtgeplakt was.
Hij was gewoon open...de postbode had in principe zo alles kunnen lezen of eruit kunnen halen.
Ik vind dit toch wel vreemd.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 3 van 3 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  

Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds