nickw
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 10 jun 2009 22:49 Onderwerp: Te veel ontvangen salaris terugbetalen? |
|
|
Hallo,
Ik zou graag wat advies van de kenners willen hebben over de volgende situatie...
Vorig jaar, eind januari (2008) ben ik uit vaste dienst getreden bij mijn toenmalige werkgever. Mijn contract zou worden omgezet naar een 0-uren contract zonder loonheffing. Voor het geval dat ik nog eens in moest vallen in noodsituaties.
Toen in mei (2008) heb ik nog een bedrag van bijna €800,- van hen ontvangen, ik ging hier toen vanuit dat het de afrekening van het vakantiegeld was. Verder heb ik dit zonder te controleren aangenomen met de intentie dat dit natuurlijk correct was.
Vandaag ontving ik een bericht van de accounting, dat uit de administratie bleek dat ik het bedrag ten onrechte ontvangen heb en of ik dit kon controleren en daarna terug wilde storten...
Nu blijkt inderdaad dat ik in januari al een afrekening van het vakantiegeld heb ontvangen en dat de berichtgeving dus juist is. Maar wat kan ik nu nog verder doen, behalve dan natuurlijk direct het geld terug te storten.
Momenteel ben ik niet in staat om het bedrag in één keer over te maken, kan ik hiervoor een regeling treffen of heb ik nog meer rechten?
Alvast bedankt en ik hoop op jullie reacties. |
|