Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten? Blog
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl

Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
tentamens op i...
Volkshuisevest...
Best Name Badg...
incasso proced...
Uwv, zw en bet...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication

Het is nu za 23 aug 2025 7:51
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Online Concertkaartjes Michael Jackson annuleren
Moderators: Nemine contradicente, StevenK, Moderator Team

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
snielz

Leeftijd: 44
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Ram

BerichtGeplaatst: di 26 mei 2009 15:17    Onderwerp: Online Concertkaartjes Michael Jackson annuleren Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hallo allemaal,

Ik heb de zoekfunctie al even gebruikt en 2 threads gevonden, maar het is me niet helemaal duidelijk in mijn situatie.

Half maart heeft mijn vriendin kaartjes besteld bij Top Event Tickets voor het concert van Michael Jackson op 10 januari 2010 inclusief een overnachting in een hotel. 2 kaartjes voor samen 965 euro.

Zij dacht dat dit een voorlopige bestelling was, dus dat je deze kon reserveren en later kopen, maar er ook vanaf kon zien.

Nu krijgt ze per mail een 1e betalingsherinnering.
Ik gebeld, het blijkt dus een definitieve reservering te zijn geweest.

Kan ik hier nog onderuit komen? Of zal ik de kaartjes moeten betalen en deze moeten doorverkopen (en het verlies maar nemen).
Volgens de mevrouw van C&O Travel hadden ze nog veel kaartjes op voorraad, dus ik denk niet dat ik er een goede prijs voor kan krijgen.

Het is wel zo dat ze het adres van mijn ouders heeft opgegeven omdat we zelf in Belgie wonen en we meestal internetaankopen uit Nederland bij hen laten bezorgen. Misschien kan ik hier wat mee?

Alvast erg bedankt voor de reacties!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
snielz

Leeftijd: 44
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Ram

BerichtGeplaatst: di 26 mei 2009 15:24    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

1e email:
mevrouw,

U heeft bij C&O Travel een definitieve boeking gemaakt voor een van onze arrangementen

De betalingstermijn is verstreken en wij konden uw betaling niet traceren in onze administratie.

Heeft U geen vragen en / of opmerkingen, dan verzoeken wij U om binnen 3 werkdagen de betaling op een van de volgende rekeningnummers over te maken.

Postbank 44.03.025

ING Parkstad 66.37.24.007

Indien u vanuit het buitenland betaalt, dient u de volgende bank details te gebruiken:

IBAN-nummer NL09INGB0663724007
BIC-code INGBNL2A

Let wel: vermeldt daarbij Uw boekingsnummer welke op de bevestiging en factuur vermeld staan.

Zijn er onduidelijkheden of vragen of wat dan ook, vragen wij U per email (book@ceno-travel.com) , fax 045-5314127 , post of telefoon (045-5327711) contact met ons op te nemen.

Indien u recentelijk reeds betaald hebt kan het zijn dat dit bericht zich heeft gekruist.

U kunt in dat geval deze aanmaning als niet verzonden beschouwen. Stuur dan even een mailbericht naar book@ceno-travel.com met vermelding dat betaling onderweg is.

Met vriendelijke groet,

C&O Travel afdeling betalingen.

2e email:

Betreft uw reservering via C&O Travel / Topeventtickets

Geachte heer/mevrouw,

Via onze internetsite plaatste u een reservering voor 1 van de ticket-arrangementen van C&O Travel / Topeventtickets.

Bij het boeken diende u akkoord te gaan met onze voorwaarden.

Hier kunt u lezen dat kosteloos annuleren mogelijk is binnen 24 uur na de door u gemaakte reservering.
Dit verzoek dient u schriftelijk (post/fax/email) in te dienen.

Tevens ontving u na reservering deze melding:

Via onze internetsite reserveerde U een van de arrangementen. Top Event Tickets is een divisie van ANVR, SGR reisorganisatie C&O Travel (ANVR lidnummer 1205). Vanaf nu bent u direct in kontact met reisorganisatie C&O Travel.
Via de reserveringsprocedure op onze internetsite ging U akkoord net onze algemene voorwaarden en kunt U conform voorwaarden nog altijd gebruik maken van de mogelijkheid om binnen 24 uur kosteloos te annuleren. Wij accepteren alleen maar schriftelijke annuleringen per mail, fax of post.

Het spijt ons u te moeten melden dat wij uw reservering momenteel niet meer kunnen annuleren, daar uw tickets reeds besteld zijn op uw naam.

Wij wachten uw betaling af.

3e email:
Kerkrade, 14-03-2009

BEVESTIGING / FACTUUR
Project: Michael Jackson concert tickets O2 Arena arrangement hotel en tickets 29 januari 2010
Boekingcode: HO-3495-2850
Aantal personen: 2
Begin Evenement: 29 januari 2010
Einde Evenement: 30 januari 2010

Ticketinformatie:
Let wel: Voor Londen/Groot-Brittannië evenementen geldt dat de originele kaarten door de organisatie slechts enkele dagen voor concert vrijgegeven worden. Derhalve vindt C&O Travel het risico te groot om de kaarten vanuit Engeland naar C&O Travel en vervolgens naar U te versturen. U ontvangt daarom 7 dagen voor evenement uw reisdocumenten met een routebeschrijving, hotelvoucher en een zgn ticketvoucher waarmee u uw kaarten in uw hotel af kunt halen. U ontvangt dus nog duidelijke info hierover.

Betreft arrangement: Aantal Prijs Totaal
zitplaatsen 1e ring 2 € 475,00 € 950,00

--------------------------------------------------------------------------------

Subtotaal € 950,00

950
Bespreekkosten / handling / waardeverzending € 15,00

--------------------------------------------------------------------------------

Totaalbedrag € 965,00

Hotelkamer(s) type Aantal

Betalingscondities
Wij vragen u vriendelijk dit bedrag binnen 5 werkdagen over te maken naar C&O Travel BV, ING Bank Parkstad rekeningnummer 663724007 of girorekeningnummer 4403025.
Buitenlandse betaling - bankcode ING Bank Parkstad:
IBAN: NL09 INGB 0663 724 007 BIC: INGBNL2A.
Vermeld bij uw betaling uw volgende boekingcode: HO-3495-2850.

Klik op het Paypal logo en u kunt direct via Paypal betalen met uw bankgegevens, Visacard of Mastercard.

U ontvangt geen bewijs van betaling. Voor meer informatie hierover, kijkt u op www.ceno-travel.com onder de button "betalingsmogelijkheden".

Dit is een definitieve reservering welke niet meer kosteloos geannuleerd kan worden!

Wij danken u voor uw reservering en verblijven met vriendelijke groet,

C&O Travel
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  

Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds