|
Auteur |
Bericht |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: wo 09 mrt 2005 0:10 Onderwerp: |
|
|
Jasper schreef: | grmbl Ik had daar mn mooiste antwoord, nou ja alle punten kan ook geen kwaad, al had ik liever al mn punten voor vraag 4 (de eerste) of vraag 6 gehad...
nou ja, het is een hard knock life... |
Mijn idee!! Ik baal hier ook wel een beetje van... grrr... nou ja... dan maar de eindtoets goed maken... |
|
|
|
 |
Floefloe
Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: wo 09 mrt 2005 0:25 Onderwerp: |
|
|
Idd, we zullen zien ... |
|
|
|
 |
Blizzard
|
Geplaatst: wo 09 mrt 2005 15:43 Onderwerp: |
|
|
ik vraag me af wat er nou eigenlijk wel is goed gegaan bij het tweede tussententamen. Want volgens mij kan dat nooit veel zijn |
|
|
|
 |
Floefloe
|
Geplaatst: wo 09 mrt 2005 15:49 Onderwerp: |
|
|
Idd, als ik de reacties op teletop zie kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat veel mensen problemen hebben gehad met het tussententamen. |
|
|
|
 |
Jasper
|
Geplaatst: do 10 mrt 2005 18:05 Onderwerp: |
|
|
bwahahaha!!
in tussentoets 2 worden vragen 1, 5 en 6 geannuleerd. Studenten krijgen voor deze vragen het maximum aantal punten (zijnde 40 punten). Bij de annulering van vraag 6 is rekening gehouden met het feit dat studenten voor vragen 1 en 5 veel tijd nodig hadden;
|
|
|
|
 |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: do 10 mrt 2005 18:20 Onderwerp: |
|
|
Goh, ik heb al een 4!!  |
|
|
|
 |
Aart
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: vr 11 mrt 2005 12:48 Onderwerp: |
|
|
Quote: | Doordat ik veel tijd heb ingestoken in het maken van de vragen 1, 3 en 5. Heb ik de vragen 2 en 4 niet kunnen beantwoorden. Nu las ik echter dat we voor vraag 1,5 en 6 het volledig aantal punten toegekend krijgen. Wordt er dan ook rekening meegehouden dat ik door tijdverlies, vanwege de beantwoording van de vragen 1,5 en 6 die niet door jullie gesteld mochten worden, vraag 2 en 4 niet heb kunnen beantwoorden? Alvast bedankt |
Om deze vraag moest ik dan toch wel erg hard lachen . |
|
|
|
 |
MiriamvL
|
Geplaatst: vr 11 mrt 2005 13:24 Onderwerp: |
|
|
Je kan het natuurlijk blijven proberen  _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
We're concerned you're a threat..
We're moving to a situation, where your lives exist as information.
Pet Shop Boys - Integral |
|
|
|
 |
Jasper
|
Geplaatst: vr 11 mrt 2005 16:55 Onderwerp: |
|
|
hahaha, dat was idd grappig, ik had ook gelijk een reactie boven die vraag gezet...
Quote: | hahaha, dr is ook altijd wat...
(onderstaande vraag)
|
|
|
|
|
 |
Chang, Steven
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: vr 11 mrt 2005 17:50 Onderwerp: |
|
|
MiriamvL
Leeftijd: 22
Geslacht:
Sterrenbeeld:
Studieomgeving: UL
Miriam is net 22 geworden en ze heeft voor het eerst 1000 berichten gepost!!!!!!!!!! gefeliciteerd |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: vr 11 mrt 2005 18:09 Onderwerp: |
|
|
Da's nog eens wat anders dan een dansende banaan ...  |
|
|
|
 |
Chang, Steven
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: vr 11 mrt 2005 18:43 Onderwerp: |
|
|
Hoe heeft ze dat gedaan die 1000 posten ik krijg er met moeite nog niet ens 50.  |
|
|
|
 |
MiriamvL
|
Geplaatst: vr 11 mrt 2005 18:47 Onderwerp: |
|
|
Ik heb gewoon heel veel te vertellen!  _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
We're concerned you're a threat..
We're moving to a situation, where your lives exist as information.
Pet Shop Boys - Integral |
|
|
|
 |
Lotte
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: ma 14 mrt 2005 15:13 Onderwerp: |
|
|
Het eerste college, de laatste sheet:
De idee van ordeningstrafrecht versus strafrecht als ultimum remedium
Helaas is prof. Belg (geen idee hoe hij heet) tijdens het college van maandagmiddag niet verder gekomen dan de 9e sheet. Deze heeft hij dus niet behandeld. Iemand een ander college gevolgd en wel uitleg gekregen bij deze sheet? Of iemand die een geniale ingeving heeft?
ultimum remedium = laatste redmiddel ofzo? |
|
|
|
 |
Aart
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: vr 18 mrt 2005 13:14 Onderwerp: |
|
|
Quote: | Punten Tussentoets 2 pas maandag door massale fraude
In overleg met het Onderwijs Informatie Centrum en de studieadviseurs, heeft het departement besloten de cijfers voor tussentoets 2 pas maandag 21 maart bekend te maken, dit omwille van een zeer groot aantal gevallen van vermeende fraude dat door het computersysteem is vastgesteld. In de voorgaande jaren is gebleken dat de fraudedetectie door de computer in geen enkel individueel dossier is weerlegd bij de inzage. Omdat de sanctie voor fraude ernstig is, worden al deze fraudegevallen individueel beoordeeld, wat extra tijd vergt. De teleurstelling bij de onderwijsstaf over het aanzienlijk aantal fraudes is erg groot. Het spreekt bovendien vanzelf dat door dit ongemak de eerlijke student wordt benadeeld door de extra wachttijd.
|
Ik ben dan wel erg benieuwd hoeveel procent dit zal zijn. |
|
|
|
 |
|