|
Auteur |
Bericht |
robbedoes22
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HZe
|
Geplaatst: wo 20 mei 2009 18:17 Onderwerp: Vreemde incasso: geen herinnering voor hosting webwinkel |
|
|
Hallo,
ik krijg vandaag een vreemde incasso in de bus maar zal bij het begin beginnen. Ik heb al enige tijd een webwinkel en ik moet daarom om de 3 maanden een bedrag van 67 euro betalen.
Nu ben ik het blijkbaar de laatste periode vergeten. Echter heb ik het wel de 14de van deze maand betaald. (rekening lag onderaan een stapeltje).
Volgens de host heb ik verschillende malen een brief en emails ontvangen. Nou ik heb dus niks gezien. vandaag kreeg ik dan een brief van een incassobureau met de laatste waarschuwing of anders dreigen ze met een civiele procedure tot beslaglegging.
Nu hebben ze dus een datum genoemd 28 mei en dat ze om half 4 langskomen indien er geen betaling wordt ontvangen met een deurwaarder.
Kan dit zomaar? Moet een incassobureau of mijn webwinkel host niet iets van een aangetekende brief versturen of in elk geval even bellen. Ik bedoel die 60 euro had ik zo betaald als ik het niet was vergeten. ik was dus idnerdaad te laat met betalen.
De incassokosten die nu extra gerekend worden zijn overigens ook 60 euro dus dat is wel te overzien maar ik vraag mij af of dit wel legaal is? |
|
|
|
 |
WimWest
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
|
|
|
 |
|