|
Auteur |
Bericht |
STEEF Redacteur
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 268
|
Geplaatst: vr 26 mrt 2004 10:13 Onderwerp: HELLUP tentamen schrijven |
|
|
vandaag 26-3 heb ik tentamen over schrijven en ik heb argumenten nodig over het wetsvoorstel voor een uitgebreide identificatieplicht.
Mijn standpunt: Uitbreiding van de identificatieplicht is noodzakelijk voor onze veiligheid
Mijn betoog moet o.a gebaseerd zijn op dit artikel------>
www.njcm.nl/index.php?page=nieuws&&id=32
greetz, S. _________________ When it is too good to be true, it is not true! (Oprah) |
|
|
|
 |
Kafka
Leeftijd: 60 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT
|
Geplaatst: vr 26 mrt 2004 11:05 Onderwerp: |
|
|
Ik ga zo snel mogelijk reageren maar eerst nog even leren voor Encyclopeide wat ik om 12.00 ur heb. _________________ Ich hab das forensische Sujet in meine surreale Welt transportiert und jeder, der behauptet, ich habe die zeitgenössische Justiz kritisiert oder wäre gar ihr Gegner, der hat meine Romane nie gelesen oder zumindest nicht verstanden... |
|
|
|
 |
BG
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1134
|
Geplaatst: vr 26 mrt 2004 11:07 Onderwerp: |
|
|
Beetje laat nietwaar Kafka.
@Steef je zou kunnen kijken in het veiligheidsplan van Justitie, daarin komt duidelijk naar voren dat er vanuit de samenleving wel degelijk een onveilig gevoel bestaat en dat dat bestreden kan worden met de identificatieplicht. _________________ Mine! |
|
|
|
 |
Kafka
|
Geplaatst: vr 26 mrt 2004 11:13 Onderwerp: |
|
|
Hoezo laat?
Ik weet toch ook niet hoe laat dat Steef tentamen heeft? _________________ Ich hab das forensische Sujet in meine surreale Welt transportiert und jeder, der behauptet, ich habe die zeitgenössische Justiz kritisiert oder wäre gar ihr Gegner, der hat meine Romane nie gelesen oder zumindest nicht verstanden... |
|
|
|
 |
BG
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1134
|
Geplaatst: vr 26 mrt 2004 11:20 Onderwerp: |
|
|
Met leren cq voorbereiden enz van EvhRecht _________________ Mine! |
|
|
|
 |
Kafka
|
Geplaatst: vr 26 mrt 2004 11:23 Onderwerp: |
|
|
Daar ben ik nog steeds mee bezig. _________________ Ich hab das forensische Sujet in meine surreale Welt transportiert und jeder, der behauptet, ich habe die zeitgenössische Justiz kritisiert oder wäre gar ihr Gegner, der hat meine Romane nie gelesen oder zumindest nicht verstanden... |
|
|
|
 |
STEEF Redacteur
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 268
|
Geplaatst: vr 26 mrt 2004 12:53 Onderwerp: |
|
|
Ik heb nu het tentamen, dit tentamen mag je namelijk thuis maken.... om 9 uur vanochtend kwam t op i-net en ik moet hem vanmiddag tussen 3 en 4 uur inleveren op de KUN
@ BG thnx BG voor je mail, ik ga nou kijken of ik er wat nuttigs uit kan halen
@Kafka Suc6 met je tentamen
Greetz, S.
ps. t standpunt is verplicht, zelf ben ik het er niet helemaal mee eens _________________ When it is too good to be true, it is not true! (Oprah) |
|
|
|
 |
Kafka
|
Geplaatst: vr 26 mrt 2004 21:02 Onderwerp: |
|
|
Voor de mensen die nieuwsgierig zijn, mn tentamen was weer zwaar drieletterig voor mn gevoel.
Wéér had ik het idee dat ik niet begreep wat ze van me wilden horen, ik heb af en toe gewoon de neiging om op zo'n docent af te stappen en ze te vragen wat ze bij God bedoelen met bepaalde vragen...
Maar ja het zal wel aan mij liggen want er zijn genoeg mensen die het tentamen wél halen en dus weten wat zo'n docent wil weten met de betreffende vragen.
Dus ik moet het gewoon nog maar een keer proberen
Ik ga denk ik écht vragen of iemand mij geen bijles kan geven, ik ken écht alles en dan nog haal ik het niet...  _________________ Ich hab das forensische Sujet in meine surreale Welt transportiert und jeder, der behauptet, ich habe die zeitgenössische Justiz kritisiert oder wäre gar ihr Gegner, der hat meine Romane nie gelesen oder zumindest nicht verstanden... |
|
|
|
 |
BG
|
Geplaatst: za 27 mrt 2004 15:43 Onderwerp: |
|
|
Eej Kafka, komaan tentamen was inderdaad zweverig maar goed we weten wie de docenten zijn. Vond het jammerlijk dat het vooral reproductievragen waren en dat is niet echt universitair. Vraag 5 mocht ik skippen vanwege die opdracht. Gaat volgende keer goedkomen! _________________ Mine! |
|
|
|
 |
Kafka
|
Geplaatst: zo 28 mrt 2004 17:00 Onderwerp: |
|
|
Ik hoop het  _________________ Ich hab das forensische Sujet in meine surreale Welt transportiert und jeder, der behauptet, ich habe die zeitgenössische Justiz kritisiert oder wäre gar ihr Gegner, der hat meine Romane nie gelesen oder zumindest nicht verstanden...
Laatst aangepast door Kafka op zo 28 mrt 2004 22:48, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
Michèle Moderator
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: zo 28 mrt 2004 22:01 Onderwerp: |
|
|
@ Kafka,
ja naar he als je niet goed aanvoelt wat ze nou precies willen horen? Soms kan je een vraag op meerdere manieren goed beantwoorden maar als je net niet in het kadertje van de docent schijft klopt het toch niet.
Hee Steef, hoe is het gegaan denk je? _________________ www.breiwinkeltje.nl
 |
|
|
|
 |
Magdalena
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): Studieomgeving (MA): Berichten: 2313
|
Geplaatst: ma 29 mrt 2004 11:49 Onderwerp: Re: HELLUP tentamen schrijven |
|
|
STEEF schreef: | vandaag 26-3 heb ik tentamen over schrijven en ik heb argumenten nodig over het wetsvoorstel voor een uitgebreide identificatieplicht.
Mijn standpunt: Uitbreiding van de identificatieplicht is noodzakelijk voor onze veiligheid
Mijn betoog moet o.a gebaseerd zijn op dit artikel------>
www.njcm.nl/index.php?page=nieuws&&id=32
greetz, S. |
Een tentamen over schrijven? Wat bedoel je daar precies mee? |
|
|
|
 |
STEEF Redacteur
|
Geplaatst: wo 31 mrt 2004 19:19 Onderwerp: |
|
|
Ik bedoelde eigenlijk een tentamen van het vak Schriftelijke Productieve Vaardigheden.... maar ja ik had nogal een haast, en had dit snel getypt
We moesten een artikel schrijven en dit wordt beoordeeld aan de hand van een aantal criteria of de schrijfstijl juist is enzo. Het gaat bij dit vak niet om de juridische inhoud van het artikel, maar of je goed schrijft.
@mtewes Ik hoop dat ik hem heb gehaald, maar ja t is afwachten tot de uitslag (nog 3 weken)
Greetz, S.  _________________ When it is too good to be true, it is not true! (Oprah) |
|
|
|
 |
Magdalena
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): Studieomgeving (MA): Berichten: 2313
|
Geplaatst: wo 31 mrt 2004 23:11 Onderwerp: |
|
|
Aha, dat is idd duidelijker.
Ik hoop dat je 'em hebt gehaald!  |
|
|
|
 |
Denise
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT
|
Geplaatst: do 01 apr 2004 16:31 Onderwerp: |
|
|
Ik hoop met je mee!!! Ik vind die tentamens waarbij je moet schrijven altijd zo vervelend!!! Maar dat zou ook aan mij kunnen liggen natuurlijk
Liefs,
Denise _________________ Always look on the bright side of life...
Liefs, Miss Flash  |
|
|
|
 |
|