|
Auteur |
Bericht |
fijn
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 15 apr 2009 23:15 Onderwerp: Is een psycholoog rapport zonder vader toestemming rechtwaar |
|
|
Is een psycholoog rapport zonder vader toestemming rechtwaardig is?
Ik heb een psycholoog gevonden dat wil mij dochter haar seks mishandeling verhaal horen.
We hebben beide het gezaag van het kind. Moet ik van de wet haar mishandelt vader zijn toestemming voor de therapie hebben?
Hoe gaat de rechter voor zulke rapport reageren? |
|
|
|
 |
Silvie
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 20 apr 2009 17:21 Onderwerp: Re: Is een psycholoog rapport zonder vader toestemming rechtwaar |
|
|
fijn schreef: | Is een psycholoog rapport zonder vader toestemming rechtwaardig is?
Ik heb een psycholoog gevonden dat wil mij dochter haar seks mishandeling verhaal horen.
We hebben beide het gezaag van het kind. Moet ik van de wet haar mishandelt vader zijn toestemming voor de therapie hebben?
Hoe gaat de rechter voor zulke rapport reageren? |
Ik kan je niet vertellen hoe een rechter reageert, ik kan je wel vertellen dat een psychologe eigenlijk niet zonder toestemming van beide ouders (dus ook van de vader) een behandeling mag starten of rapport mag opmaken. |
|
|
|
 |
JetKroket
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: ma 20 apr 2009 17:56 Onderwerp: |
|
|
Een psycholoog NIP dient zich aan de beroepscode te houden. _________________ 'Sorry, onze bar is gesloten. Wilt u misschien iets drinken in afwachting dat ze opengaat?'
- Wiet van Broeckhoven |
|
|
|
 |
klokluider
Leeftijd: 57 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 02 mei 2009 9:39 Onderwerp: |
|
|
|