|
Auteur |
Bericht |
o0loes0o
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HAN
|
Geplaatst: do 23 apr 2009 15:27 Onderwerp: detournement de pouvoir |
|
|
Ik ben opzoek naar jurisprudentie over detournement de pouvoir.
Heeft iemand hier jurisprudentie van? Want ik kan helemaal niets vinden.
Wie helpt?? |
|
|
|
 |
Basa
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 256
|
Geplaatst: do 23 apr 2009 18:08 Onderwerp: Re: detournement de pouvoir |
|
|
o0loes0o schreef: | Ik ben opzoek naar jurisprudentie over detournement de pouvoir.
Heeft iemand hier jurisprudentie van? Want ik kan helemaal niets vinden.
Wie helpt?? |
Helemaal niets? Hebben jullie geen jurisprudentie database op school? Kijk anders bij rechtspraak.nl daar vind je zeker iets.
de jurisprudentie die ik ken zijn de zandvoortse woonruimteverordening, dansvergunning vught en publex monopolie. Mischien dat je die eens moet googlen. |
|
|
|
 |
klokluider
Leeftijd: 57 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: do 23 apr 2009 22:06 Onderwerp: |
|
|
Zoeken op "misbruik van bevoegdheid" kan ook helpen. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Freankie
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 20
|
Geplaatst: vr 24 apr 2009 20:17 Onderwerp: |
|
|
Of "zuiverheid van oogmerk" |
|
|
|
 |
Duch Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 4351
|
Geplaatst: za 25 apr 2009 1:41 Onderwerp: |
|
|
Je kan ook een (hand)boek over het leerstuk zoeken en daarin in de voetnoten kijken. Er staat vast wel wat nuttige rechtspraak in. _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
- Oliver Wendell 'the great dissenter' Holmes - |
|
|
|
 |
arizona
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 721
|
Geplaatst: za 25 apr 2009 10:01 Onderwerp: |
|
|
Als je een database hebt van Kluwer (AB, NJ) of Sdu (JB) kun je ook proberen te zoeken op 3:3 Awb. |
|
|
|
 |
|