|
Auteur |
Bericht |
aduog
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 20 apr 2009 20:58 Onderwerp: handtekening rechtsgeldig |
|
|
Hallo
Even een vraag ik heb 1 jaar geleden een waterbed gekocht.
Heb geen aan betaling gedaan maar wel een handtekening gezet,
maar door financiele problemen heb ik er geen geld meer voor , is daar onder uit te komen |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: ma 20 apr 2009 21:20 Onderwerp: |
|
|
Die overeenkomst is rechtsgeldig, maar ik vraag me af hoe het 1 jaar heeft kunnen duren voordat er is geleverd? Of heb je dat waterbed al in huis? _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
aduog
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 20 apr 2009 21:26 Onderwerp: |
|
|
Ik had gezegd dat het pas met een jaar geleverd kon worden
ik had gehoopt dat er betere tijden kwamen maar helaas |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: ma 20 apr 2009 21:33 Onderwerp: |
|
|
Tja, dan kun je alleen maar hopen dat de leverancier bereid is de koop te annuleren. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: ma 20 apr 2009 23:12 Onderwerp: |
|
|
Aduog, heeft de leverancier al van zich laten horen? zo niet, dan is het praktisch gezien misschien nog niet zo gek om je gewoon even stil te houden tegenover de leverancier. Maar formeel zit je aan de overeenkomst vast. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Zeemeeuw
Leeftijd: 58 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 26 apr 2009 19:20 Onderwerp: annuleren |
|
|
Annuleren kan soms nog, hoewel dat na zo'n lange tijd de vraag is. Je betaalt dan vaak wel een fiks bedrag aan annuleringskosten, pakweg 30% van het overeengekomen bedrag. Overigens zijn die wel aan te vechten als je reden hebt om aan te nemen dat de kosten voor de verkoper aanzienlijk lager zijn geweest. Wat dat betreft heb je echter het tijdsverloop ook niet mee.
Succes! |
|
|
|
 |
|