|
Auteur |
Bericht |
fiasc o
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 150
|
Geplaatst: di 28 apr 2009 16:34 Onderwerp: Annotatie gezocht bij JB 1995/21, AB 1995/454 |
|
|
Momenteel ben ik op zoek naar een annotatie die Nico Verheij heeft geschreven bij een uitspraak van het CBB, 21 december 1994. (JB 1995/21, AB 1995/454). Deze noot is (kennelijk ) opgenomen in, het mij onbekende, Rechtspraak bestuursrecht 1994/95, 10. De databanken die mij tot beschikking staan brengen ook geen uitkomst.
Kan iemand mij hieraan helpen, danwel mij een hint geven hoe deze noot te vinden? |
|
|
|
 |
de Webmeester Webmeester
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
|
|
|
 |
fiasc o
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 150
|
Geplaatst: di 05 mei 2009 15:30 Onderwerp: |
|
|
de Webmeester schreef: | Hint: het gaat volgens de LJN-index om J.H. Veen. |
Die noot is mij bekend. Het ging om de noot van Verheij. Ondertussen heb ik 'em al gevonden in: L.J.A. Damen e.a. (red.), Rechtspraak Bestuursrecht 1994-1995: de annotaties, 's Gravenhage: VUGA 1995.
Ik verkeerde even in de veronderstelling dat 'Rechtspraak bestuursrecht' een jurisprudentietijdschrift was.
Bedankt voor de moeite  |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: di 05 mei 2009 15:34 Onderwerp: |
|
|
De AB heet voluit "AB Rechtspraak Bestuursrecht", dus erg eenvoudig wordt het voor ons niet gemaakt. Ik vond intussen ook het boek wat je noemt, maar je bent er dus al uit . _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
fiasc o
|
Geplaatst: di 05 mei 2009 15:49 Onderwerp: |
|
|
bona fides schreef: | De AB heet voluit "AB Rechtspraak Bestuursrecht", dus erg eenvoudig wordt het voor ons niet gemaakt. |
Inderdaad, wat dat betreft is JB beter te begrijpen .
Bona Fides schreef: | Ik vond intussen ook het boek wat (of dat? sorry kon het niet laten )je noemt, maar je bent er dus al uit . |
Ja, toch bedankt. Weet jij dan misschien ook of die annotaties slechts in boekvorm verschijnen of gaat het hierbij om een bundeling van uitgaven? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: di 05 mei 2009 15:52 Onderwerp: |
|
|
Dat, inderdaad. Meer informatie over die annotaties heb ik niet. Ik kon ze ook niet vinden op Google books. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
fiasc o
|
Geplaatst: di 05 mei 2009 16:03 Onderwerp: |
|
|
bona fides schreef: | Dat, inderdaad. Meer informatie over die annotaties heb ik niet. Ik kon ze ook niet vinden op Google books. |
Sorry, het was erg flauw. Bij nader inzien denk ik dat ze enkel in boekvorm verschijnen. Het gaat namelijk om vrij uitgebreide noten. In de versie die ik heb zijn ook maar 'enkele' noten opgenomen. De gezochte noot, beslaat bijvoorbeeld ongeveer 20 pagina's. |
|
|
|
 |
fiasc o
|
Geplaatst: ma 11 mei 2009 12:18 Onderwerp: en JB 1995/55? |
|
|
Uitspraak van de rechtbank Utrecht, van 27 maart 1995, JB 1995/55 is niet opgenomen in 'Opmaat'. De gehele JB is volgens mij ook niet opgenomen in de Kluwer databank.
Iemand een andere (digitale) toegang tot (de annotatie bij) Jb 1995/55 (LJN: AH6183)? |
|
|
|
 |
|