Summer
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 108
|
Geplaatst: do 09 apr 2009 16:43 Onderwerp: Consumentenkoop |
|
|
2 maanden geleden heb ik een mobiele telefoon gekocht via marktplaats bij een webshop. Het toestel was defect bij levering. Ik heb de verkoper de mogelijkheid geboden tot herstel. Helaas was het toestel weer defect bij levering. Ik heb hem nogmaals de mogelijkheid gegeven om een nieuw toestel op te sturen. Hij heeft toen zelf de overeenkomst ontbonden omdat hij het toestel niet geleverd kreeg van zijn leverancier. Ik zou het volledige aankoopbedrag terug krijgen. Ik heb de defecte telefoon twee weken geleden terug gestuurd en zou mijn geld binnen twee weken op mijn rekening ontvangen. Dit is niet gebeurd. Ik heb de verkoper gisteren een mail gestuurd waarin ik heb aangegeven dat ik het geld nog niet ontvangen heb. Ik heb hier niets op terug gekregen. Het is een webshop dat ingeschreven staat bij de kamer van koophandel dus ik heb zijn kvk nummer. Welke stappen kan ik nu ondernemen om mijn geld terug te krijgen?
Bij voorbaat dank,
Summer |
|