Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten? Blog
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl

Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Force justice ...
Briefadres bij...
verkiezingsbed...
Volkshuisevest...
Top Notch Qual...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication

Het is nu ma 04 aug 2025 19:06
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Niet zo happy meubel
Moderators: Nemine contradicente, StevenK, Moderator Team

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wesleytaling

Leeftijd: 47
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen

BerichtGeplaatst: di 17 mrt 2009 21:16    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hallo allemaal,

Morgen gaan wij naar de politie om aangifte te doen. We hebben via hyves een foto gevonden van onze grote vriend (de verkoper)....waar hyves toch al niet goed voor is. Dit geven we aan de politie.

Ik hoop dat de politie tips kan geven wat we nu moeten doen. We laten het er in ieder geval niet bij zitten.

Groetjes Nathalie en Wesley
Bekijk profiel Stuur privé bericht
dsapkota

Leeftijd: 57
Sterrenbeeld: Weegschaal

BerichtGeplaatst: wo 18 mrt 2009 3:51    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Acda schreef:
Dhruba K Sapkota please send me a mail to demelza1984@kpnmail.nl

Dear Acda,

I have sent you an email to your address as you suggested.

Thanks and looking forward to hearing from you.

Dhruba K Sapkota
www.nature-photography.biz
dsapkota

Leeftijd: 57
Sterrenbeeld: Weegschaal

BerichtGeplaatst: wo 18 mrt 2009 10:07    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

wesleytaling schreef:
Hallo allemaal,

Morgen gaan wij naar de politie om aangifte te doen. We hebben via hyves een foto gevonden van onze grote vriend (de verkoper)....waar hyves toch al niet goed voor is. Dit geven we aan de politie.

Ik hoop dat de politie tips kan geven wat we nu moeten doen. We laten het er in ieder geval niet bij zitten.

Groetjes Nathalie en Wesley

Dear Nathalie and Wesley, can you please check your email and reply me back?

Thanks.

Dhruba K Sapkota
www.nature-photography.biz
Christiaan1975

Leeftijd: 55
Sterrenbeeld: Leeuw
Studieomgeving (BA): JHAF

BerichtGeplaatst: wo 18 mrt 2009 12:13    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hoi allen,

Ben nieuw hier op het rechten forum en eigenlijk lid geworden om ook over Happy Meubel
uit Utrecht te reageren. Mij (nou ja, m'n oma) is het volgende overkomen.

Eind november ben ik met m'n oma naar Happy Meubel gegaan om een relax stoel voor haar
te kopen. We hadden een mooie gezien en besteld. De verkoopster zei dat we de helft aan
moesten betalen. Omdat ik daar zowieso geen voorstander van ben hebben we het terug
gebracht tot 25% van de prijs (totale aanbetalinf € 250,--).

In februari zou de stoel geleverd worden en na niets horen, drie weken geleden maar
eens gebeld. De verkoper zei dat het klopte dat we nog niets te horen hadden gekregen en
dat het nog twee weken ging duren.
Na die twee weken langs geweest bij Happy Meubel en wat bleek, inderdaad, zaak helemaal
leeg en telefoon wordt niet meer opgenomen.

Als ik kijk via KVK, wordt er gelinbkt naar Happy Sofas BV (op hetzelfde adres van Happy Meubel).
Wanneer ik op internet zoek naar Happy Sofas, kom ik terecht bij een bedrijf in Roermond:

Happy Sofas
Eiermarkt 16
6042HV Roermond
0475-323093

Hier naar proberen te bellen, maar de lijn blijkt opgeheven te zijn. Ik krijg het gevoel dat het zaakje
steeds meer gaat stinken.

Heeft iemand meer info over Happy Meubel uit Utrecht waar ik verder mee kan zoeken, want ik ben
echt pislink over dit hele gebeuren?

Ik begrijp best dat er in deze tijden bedrijven over de kop gaan, maar ineens verdwijnen zonder
failliet te zijn en als bedrijf twee weken voor dat je verdwijnt roepen dat de stoel eraan komt, is
voor mij een teken dat er meer speelt dan enkel "slechte economische tijden".

Daarom mijn vragen:
- Is er inmiddels meer bekend van deze zaak?
- Zijn er wellicht nemen van mederwerkers bekend om daar meer info vandaan te halen?
(loonstrook bijvoorbeeld)
- Hoe nu verder te handelen?

Hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Christiaan
niethap

Leeftijd: 46
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Tweelingen

BerichtGeplaatst: wo 18 mrt 2009 12:33    Onderwerp: Ook niet Happy meubel Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ook ik heb geen goeie ervaringen met Happy Meubel.

Ik heb in november meubels besteld, en ze zouden februari geleverd worden, en het werd half maart.

De levering was niet correct, er werden dingen teveel gebracht (tv-meubel teveel en spiegel teveel) en verder ontbrak er
bevestigingmateriaal van tafel,
zijkanten van het dressoir,
laadjes en deurtjes van dressoir,

en mijn bank zou later komen. Inmiddels heb ik nog geen bank (als ik julie berichten lees is dat maar goed ook volgens mij) en ze nemen de telefoon niet op, want ze zijn inderdaad verhuisd. Het laatste bericht dat ik heb gehoord is dat ze ergens naar het Brabantse land verhuisd zijn, maar ik weet dus ook geen plaatsnaam.

ik hoop dat ze mij zullen bellen. De nota is nog niet helemaal betaald, dus ik heb nog een klein beetje hoop dat ze daarom zullen bellen.

Wanneer we collectief onze stem laten horen naar een consumenten/rechtenorganisatie, dan doe ik van harte met jullie mee!
Acda

BerichtGeplaatst: wo 18 mrt 2009 12:34    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Happy Sofas B.V. h.o.d.n. Happy Meubel
aan haar bestuurder: de heer O. El-Ghafil
Valeriaan 82
4102 VJ CULEMBORG

Dit zijn adresgegevens volgens KvK

Het eerder genoemde adres in Roermond komt ook veel voor.

Via google zoeken kom je zelfs helemaal in Belgie terecht.

Wat is de link voor die Hyves-persoon? Die verkoper was volgens mij een gecertificeerde Nederlander dus die zal niet naar de bovenstaande naam luisteren.

Ik heb een mail gestuurd naar Tros opgelicht want de constructie van verschillende B.V.'s doet mij denken aan oplichting . ik vraag jullie met klem om dit ook te doen.
Verstuur e-mail
wesleytaling

Leeftijd: 47
Sterrenbeeld: Vissen

BerichtGeplaatst: wo 18 mrt 2009 13:23    Onderwerp: happy meubel Reageer met quote Naar onder Naar boven

De Hyves persoon is de verkoper de Hr.Ad Dollekens en ook wij weten dat de eigenaar el Ghafil is inmiddels.Ik heb een mailtje gekregen dat aankomende Zaterdag de bank geleverd wordt,er is dus nog hoop.Gr
Christiaan1975

Leeftijd: 55
Sterrenbeeld: Leeuw
Studieomgeving (BA): JHAF

BerichtGeplaatst: wo 18 mrt 2009 13:52    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Heb inmiddels een beetje internet afgestruind en de naam El-Ghafil
gegoogled.
Het blijkt dat deze naam niet alleen met Happy Meubel de boel belazerd, maar in het
verleden met nog meer meubelzaken, allemaal zogezegd prijsstunters.

Eerder posts kwamen al uit op Culemborg. Na op Hyves gezocht te hebben
blijkt (voor wat betreft Hyves) de naam El-Ghafil enkel in Culemborg voor te komen.

Aan degenen die nog iets moeten betalen de volgende vraag. Wanneer er een factuur binnen komt,
zouden jullie dan alle gegevens even kunnen posten, zodat we weer verder kunnen speuren?

Met vriendelijke groet,

Christiaan
RDB

Leeftijd: 42
Sterrenbeeld: Boogschutter

BerichtGeplaatst: wo 18 mrt 2009 16:04    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hoi allemaal,

Ik vind het echt top dat iedereen zo hard bezig is om informatie te vinden over alles wat met Happy Meubel te maken heeft.

Ik ben gister naar politiebureau Marco Pololaan (Utrecht) geweest om aangifte tegen Happy Meubel te doen. Hier kreeg ik te horen dat ze twee weken gelden nog bij hun waren geweest voor een andere zaak. Ze hebben mijn gegevens genoteerd en ik moest op een telefoontje wachten van die politie agent.

Ik hoop echt dat wij elkaar allemaal op de hoogte willen houden betreft de vorderingen van deze duistere zaak.

Groeten,

Raymond
TT

Leeftijd: 38
Sterrenbeeld: Steenbok

BerichtGeplaatst: wo 18 mrt 2009 22:24    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Beste allemaal,

Ook wij zijn gedupeerd door (Un)happy meubel. We hebben daar een aantal weken geleden eetkamerstoelen gekocht. Er werden er netjes vier op tijd geleverd. Zelfs binnen twee weken! Maar helaas. Na het uitpakken bleek al snel dat twee stoel kapot waren. Deze hebben we teruggebracht en twee hebben we er gehouden.
Zodra de nieuwe stoelen klaar zouden staan, zouden we gebeld worden. Intussen hadden we al betaald.

Nu een aantal weken later, zonder enig telefoontje, zijn we zelf gaan bellen. Inderdaad zonder resultaat. We kregen argwaan en zijn daarom gaan googlen. Tot mijn spijt werd ons vermoeden bevestigd door dit forum. Wat een domper!

Laten we er met z'n allen iets van maken, wij laten het hier niet bij zitten!!
Zodra wij meer informatie hebben, zullen we deze op de site vermelden!

Groet,
Tess
bena

Leeftijd: 67
Sterrenbeeld: Stier

BerichtGeplaatst: wo 18 mrt 2009 22:46    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hallo allemaal,
Goed van jullie dat onze "vriend" Ad weer een gezicht heeft gekregen.
We hebben in onze woonplaats aangifte gedaan en nu maar hopen dat er wat meegedaan gaat worden. Zijn reuze benieuwd waar we Ad eerdaags op kunnen gaan zoeken.
Groeten. Bert
nothappy

Leeftijd: 58
Sterrenbeeld: Waterman

BerichtGeplaatst: wo 18 mrt 2009 23:48    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

wij zijn ook niet happy
veel te veel betaald

en verkeerde stoel en de rest...tja daar kunnen we naar fluiten
het laatste was van happy meubel .. het komt eraan we zijn druk met verhuiszen ...WAT!!!
nee we gaan naar beneden groter ..dus niet ze zijn weg!!
bena

Sterrenbeeld: Stier

BerichtGeplaatst: do 19 mrt 2009 20:26    Onderwerp: Re: happy meubel Reageer met quote Naar onder Naar boven

wesleytaling schreef:
De Hyves persoon is de verkoper de Hr.Ad Dollekens en ook wij weten dat de eigenaar el Ghafil is inmiddels.Ik heb een mailtje gekregen dat aankomende Zaterdag de bank geleverd wordt,er is dus nog hoop.Gr
nothappy

Leeftijd: 58
Sterrenbeeld: Waterman

BerichtGeplaatst: do 19 mrt 2009 21:56    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik kan het me niet voorstellen
hoop ..bank leveren...???? er is niks meer
winkel is weg ( kvk) en pand leeg!
kramerh

Sterrenbeeld: Ram

BerichtGeplaatst: do 19 mrt 2009 22:52    Onderwerp: Opgelicht of niet? Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hallo,

Ook wij zijn denk ik opgelicht. Hadden 4 weken geleden een bankstel gekocht en €300 aanbetaald. Toen we hadden aanbetaald zij ik nog tegen de verkoper, “Jullie zijn toch niet weg over een paar weken? “ Vanavond even langs gereden en ja hoor, winkel was leeg en telefoon wordt niet op genomen. Nu ik zo het forum aan het doorlezen ben kunnen wij ook wel naar onze centen fluiten denk ik.

Morgen ga ik het nog eens proberen, mocht ik niemand kunnen bereiken schakel ik mijn rechtsbijstand verzekering in. Ga ook aangifte doen bij de politie.

Ik denk dat ik al deze mailtjes uit print en overleg aan mijn rechtsbijstand verzekering. Samen hebben we meer kans denk ik. Mocht ik morgen toch wat horen laat ik het nog even weten.

Wordt vervolgt.

Henk
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  

Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds