|
Auteur |
Bericht |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: ma 23 feb 2009 20:59 Onderwerp: |
|
|
tikSimone schreef: | Nee dat bedoel ik niet. ik bedoel dat de vordering ook zonder een stuk papier dat getekend is door beide partijen (een onderhandse akte) gecedeerd kan worden. |
Ik denk dat je lid 3 niet goed leest. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Bartaz
Leeftijd: 36 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UM Studieomgeving (MA): UM Berichten: 58
|
Geplaatst: di 24 feb 2009 0:00 Onderwerp: |
|
|
tikSimone schreef: | Nee dat bedoel ik niet. ik bedoel dat de vordering ook zonder een stuk papier dat getekend is door beide partijen (een onderhandse akte) gecedeerd kan worden. |
Volgens mij klopt dat niet, maar kun je dan eens citeren uit lid 3 waar je uit begrijpt dat er geen akte hoeft te zijn? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: di 24 feb 2009 0:10 Onderwerp: |
|
|
"Deze rechten kunnen ook worden geleverd zonder een daartoe bestemde authentieke of geregistreerde onderhandse akte, onder mededeling daarvan aan de personen tegen wie die rechten moeten worden uitgeoefend"
Maar dat staat er dus niet!  _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: do 26 feb 2009 23:01 Onderwerp: |
|
|
Bij herlezing weet ik niet eens meer hoe ik er nou op kwam ...  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|