|
|
| Auteur |
Bericht |
John Locke
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: za 21 feb 2009 13:49 Onderwerp: |
|
|
| msteeman schreef: | | Simpel en snel antwoord: éérst kijken in de voorschriften van een bestemmingsplan, als daar niets aangegeven is over een bepaald begrip ga je kijken in de toelichting van het plan en als ook daar geen aanknopingspunten zijn voor de uitleg van een begrip ga je uit van wat in het spraakgebruik gebruikelijk is (met andere woorden: even kijken in de dikke Vandale). Volgens mij is dat de meest zuivere manier van toetsen. | Zo zie ik het ook, wat is hier nog het probleem?
En alleen planologische/ ruimtelijke aspecten spelen een rol. |
|
|
|
|
 |
Leon78
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 154
|
Geplaatst: zo 22 feb 2009 21:15 Onderwerp: |
|
|
| John Locke schreef: | | msteeman schreef: | | Simpel en snel antwoord: éérst kijken in de voorschriften van een bestemmingsplan, als daar niets aangegeven is over een bepaald begrip ga je kijken in de toelichting van het plan en als ook daar geen aanknopingspunten zijn voor de uitleg van een begrip ga je uit van wat in het spraakgebruik gebruikelijk is (met andere woorden: even kijken in de dikke Vandale). Volgens mij is dat de meest zuivere manier van toetsen. | Zo zie ik het ook, wat is hier nog het probleem?
En alleen planologische/ ruimtelijke aspecten spelen een rol. |
Vooralsnog geen probleem. Zoals ik al zei, op basis van de zitting is het slechts een vermoeden, maar ik heb het idee dat de rechtbank niet zuiver naar planologische aspecten kijkt. Maar goed, even afwachten voor nu. Zodra de uitspraak er is horen jullie verder. |
|
|
|
|
 |
Leon78
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 154
|
|
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22916
|
Geplaatst: do 12 nov 2009 1:11 Onderwerp: |
|
|
De uitkomst komt zo te zien wel aardig overeen met waar we in deze draad op uitkwamen.
Klopt het dat de uitspraak van de rechtbank van 30 maart 2009 niet op www.rechtspraak.nl is gepubliceerd? Heeft de rechtbank nog woorden vuil gemaakt aan de rechtsvorm van de medische voorziening? (De RvS heeft dat, zoals verwacht, niet.) _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
|
 |
|
|