|
Auteur |
Bericht |
bv1982
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HZu
|
Geplaatst: ma 02 mrt 2009 17:24 Onderwerp: Vakantie problemen |
|
|
Beste mensen,
Ik zit met een probleem. Ik zal het verhaal even kort uitleggen hoe het gegaan is.
Ik ben afgelopen week met een paar vrienden en vriendinnen op vakantie geweest. Hieronder was ook mijn ex(laten we haar even L noemen) waarmee het een week of 3 geleden mee uit gegaan is.
2 dagen voor de vakantie heb ik L meerdere keren gevraagd of zei met F bezig was ( F is ook een vriend die meeging op vakantie) L antwoorde hier nee op. Tijdens de eerste dag van de vakantie betrapte ik L en F zoenend in de keuken. Ik heb hierna F eenmaal geslagen omdat ik verbijsterd was van mijn vriend (ik had niet mogen slaan daar ben ik mezelf bewust van en heb hier ook zeker spijt van). Ik heb hem hierna verzocht om het vakantie huisje te verlaten. Met L wilde ik verder niks te maken hebben en heb gezegd dat ik haar niet meer hoefde te spreken. Zo ver even het verhaal.
Nu volgt het probleem. De dag nadat dit allemaal gebeurd is heeft L zonder overleg of zonder dat wij het wisten samen met haar zus het vakantiehuisje verlaten. Ik en de rest van de groep waren hierover verbijsterd. Dat dit zomaar zonder ons iets te laten weten gebeurd is. Wij hebben hierna L opgebeld en gevraagt wat de bedoeling was. Het probleem is nu dat L en haar zus ons nog 300 euro schuldig waren voor het vakantiehuisje en dit nu niet willen betalen. Wat kan ik nu doen om dit geld toch te krijgen? aangezien er mondelingen overeenkomsten zijn gemaakt over het bedrag?
Alvast bedankt !
b
Laatst aangepast door bv1982 op ma 02 mrt 2009 21:53, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: ma 02 mrt 2009 19:30 Onderwerp: |
|
|
Onder deze omstandigheden lijkt het me niet dat L en haar zus jou nog iets schuldig zijn.
Het lijkt me verstandig om je (volledige) naam uit je profiel te verwijderen. Niet dat het allemaal zo schandalig is, maar je weet maar nooit hoe dingen gaan. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
bv1982
|
Geplaatst: ma 02 mrt 2009 21:58 Onderwerp: |
|
|
En waarom niet dan? ik bedoel L heb ik niks aangedaan. Het was haar eigen keuze om weg te gaan. En haar zus staat hier in principe compleet buiten? |
|
|
|
 |
cvb
Leeftijd: 72 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 02 mrt 2009 22:16 Onderwerp: |
|
|
bv1982 schreef: | ik bedoel L heb ik niks aangedaan. Het was haar eigen keuze om weg te gaan. En haar zus staat hier in precipe compleet buiten? | Je heb je tenminste met L's zaken bemoeit en niet iedereen is er dol op de vakantie door te brengen in één huis met iemand, die zijn handen niet thuis kan houden? |
|
|
|
 |
bv1982
|
Geplaatst: ma 02 mrt 2009 22:32 Onderwerp: |
|
|
Ja , ik denk dat er ook nog een stuk aan het verhaal ontbreekt. we hebben met ze alle die avond nog gepraat en gewoon gezegd dat er verder niks zou gebeuren. Ook is het zo dat L en zus een eigen kamer hadden en beschikte over eigen keuken en douche. Ze zouden mij niet eens te hoeven zien.
Dat hun weggaan is echter hun eigen keuze. En zover ik weet is dit dan nog altijd ontbinden van een mondelinge overeenkomst. |
|
|
|
 |
cvb
|
Geplaatst: ma 02 mrt 2009 22:41 Onderwerp: |
|
|
Zou zelf ook oppassen met wat ik tegen jou zou zeggen en het pand zo snel mogelijk verlaten. |
|
|
|
 |
bv1982
|
Geplaatst: di 03 mrt 2009 0:46 Onderwerp: |
|
|
cvb schreef: | Zou zelf ook oppassen met wat ik tegen jou zou zeggen en het pand zo snel mogelijk verlaten. |
Beetje flauwe reactie. Als je gewoon geen antwoord kan geven op me vraag. laat het dan gewoon  |
|
|
|
 |
cvb
|
Geplaatst: di 03 mrt 2009 9:33 Onderwerp: |
|
|
bv1982 schreef: | cvb schreef: | Zou zelf ook oppassen met wat ik tegen jou zou zeggen en het pand zo snel mogelijk verlaten. |
Beetje flauwe reactie. Als je gewoon geen antwoord kan geven op me vraag. laat het dan gewoon  | Die klap kan in een opwelling gegeven zijn, maar vervolgens in aanwezigheid van anderen willen afspreken, dat er niets gebeurd is, is onbehoorlijk.
Er is een afspraak gemaakt, inklusief die € 300, waarbij de meisjes mochten verwachten, dat je je normaal zou gedragen; nu je je aan dat laatste tenminste herhaald niet gehouden hebt, is die afspraak nietig, althans volgens mij en de meisjes denken daar blijkbaar niet anders over. |
|
|
|
 |
|