|
Auteur |
Bericht |
hans1
Leeftijd: 74 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 05 feb 2009 21:25 Onderwerp: v |
|
|
test
Laatst aangepast door hans1 op vr 06 feb 2009 11:19, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: do 05 feb 2009 22:19 Onderwerp: Re: verloop poistieve uitspraak kantonrechter naar hogerberoep |
|
|
hans1 schreef: | ik ben van rechtwege overgegaan naar een andere werkgever, hier heb ik bij de kantonrechter een procedure over opgestart. Ik ben door de kantonrechter in het gelijk gesteld en mijn oude werkgever moet mij weer in dienst nemen op de oude functie. De oude functie is door een snelle reorganisatie weggesaneerd en de afdeling is anders ingevuld.
De oude werkgever had binnen 3 werkdagen het vonnis moeten uitvoeren. Zijn nu 5 dagen verder en nog niks vernomen maar ik verneem nu wel dat hij in hogerberoep wilt gaan.
Vraag:
-hoe verloopt een procedure in hogerberoep en de tijd
|
Via advocaten en het duurt lang.
Quote: |
-welke eisen kan ik stellen
-ben ik verplicht als mijn oude functie niet wordt aangeboden om werkzaamheden te verrichtte
-ben ik verplicht om eventueel ander werk te aanvaarden buiten mijn oude functie
- welke andere struikelblokken zijn er nog mogelijk nog meer of waar moet ik allert op zijn?
|
Uw vertrekpunt (en dat van uw advocaat) zal het vonnis zijn. Zonder het vonnis is daar weinig zinnigs over te zeggen. |
|
|
|
 |
|