|
Auteur |
Bericht |
mikehel123
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 03 feb 2009 14:20 Onderwerp: |
|
|
nee het was zeg maar sleutelgeld.
hij mocht spullen opslaan omdat hij ook een scheiding hebt lopen.
hij mocht er pas gaan wonen als het gekocht zou worden ,menneer heft zelf al in december het koopcontract ontbonden.
Vandaag belt de politie met me
Ik houd de boel hier ff op de hoogte van de ontwikkelingen.
Heel erg bedankt voor jullie hulp.
Alle tips zijn welkom.
mvg mike |
|
|
|
 |
bientje
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA):
|
Geplaatst: di 03 feb 2009 22:58 Onderwerp: |
|
|
En? En? En? Zijn er al nieuwe ontwikkelingen? Ik ben benieuwd  _________________ I haven't failed, I've found 10,000 ways that don't work. =Thomas Edison= |
|
|
|
 |
mikehel123
|
Geplaatst: wo 04 feb 2009 0:41 Onderwerp: |
|
|
haha nope de officier van justitie was vandaag bezig bezet.
Donderdag gaat hij ernaar kijken dus dan weet ik wat meer ,waarschijnlijk moet hij eruit als het mee zit zeg die agent.
Ik laat het weten |
|
|
|
 |
mikehel123
|
Geplaatst: do 05 feb 2009 19:19 Onderwerp: |
|
|
Goedenavond mensen ,
Nou er is eindelijk een vervolg.
Eerste instantie zou de politie hem vandaag eruit zetten ,maar de politie kwam na de gevraagde papieren die ze wouden ineens met een ander verhaal ,terwijl het een half uur ervoor nog een done deal was om hem eruit te zetten.
De politie zegt ineens dat het niet kan en dat we op een kort geding moeten wachten ,waarom? Politie meld ineens op laatste moment dat WIJ gelijk hadden moeten melden dat hij erniet uit wou .....in onze ogen hebben we dit gedaan! Volgens de politie hebben we dit te laat gedaan. Politie zegt dat dit al speelt vanaf de sleutelverklaring???En hadden en toen dan moeten melden. Dit kan natuurlijk niet want toen gingen we er natuurlijk nog van uit dat hij de woning zou kopen!
Wij hadden het gelijk moet melden houden ze dus vol.......terwijl ik dit in mijn ogen gelijk heb gedaan ....verleden week melden meneer ons pas dat er een brief van een advocaat onze kant op kwam en dat hij er niet uit wilden.
Waarom doet de politie dit nu ineens? Bang hun vingers te brande!
Kan ik alsnog zorgen dat ze het wel gaan doen ....omdat ik het wel gelijk gemeld hebt (verleden week),toen hij zei dat die er niet uit wou?
Ik weet pas sinds verleden week dat hij er niet uit wou (officieel).Van meneer ze advocaat.
Al met al er komt dus weer een gevolg erop ,hij is gewoon te triest om eruit te slaan alhoewel ik het graag zou doen...strafblad hebik toch al,,helaas ,,dus ja dit is niet om stoer te doen ,maar gewoon de werkelijkheid.
Morgen afspraak met een advocaat
Maar kunnen jullie me aub helpen nog om bovenstaand te verwerken
Heel erg bedankt voor jullie hulp
Gr mike |
|
|
|
 |
|