Content Syndication
|
|
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
|
| Auteur |
Bericht |
menna
Leeftijd: 58 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 03 feb 2009 10:20 Onderwerp: wat mag werkgever wel en niet in werk nemers dossier schrijv |
|
|
ttttt
Laatst aangepast door menna op di 10 feb 2009 10:34, in totaal 2 keer bewerkt |
|
|
|
|
 |
menna
|
Geplaatst: di 03 feb 2009 16:46 Onderwerp: Re: werknemer personeel dossier,wat kan en mag ,met gegegevens |
|
|
| tyyy |
|
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22916
|
Geplaatst: di 03 feb 2009 20:01 Onderwerp: Re: werknemer persoonneel dossier,wat kan en mag ,met gegegevens |
|
|
| menna schreef: | verder gaat ze nu weg mijn leidinggevende,dus wat volgens haar verstoort is ,dingen die zei niet oppakt,kan ik gewoon werken blijvn in dit team,meerder collegas hebben ook problemen met haar,wat kan ik doen en zeggen in volgende gesprek ,ik wil in dit team blijven,
en krijgen ander leiding ,zij gaat ergens anders werken,
wie kan mijn advies geven ,hoop duidelijk is is erg veel |
Begrijp ik het goed dat je leidinggevende weggaat? Misschien zullen met een nieuwe leidinggevende de problemen zich vanzelf oplossen?
Dat je wordt aangesproken op 12 jaar geleden is niet netjes. Of je leidinggevende het recht heeft om dat deel uit je dossier in te zien weet ik niet. Ik denk wel dat je recht hebt op verwijdering van de informatie over die periode, want het lijkt me niet relevant voor je huidige functioneren. Zie bijv. hier:
| Quote: | | persoonsgegevens mogen niet langer bewaard worden dan noodzakelijk is voor de verwerkelijking van de doeleinden waarvoor u de gegevens verzamelt of vervolgens gebruikt. |
_________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
|
 |
menna
|
Geplaatst: wo 04 feb 2009 9:18 Onderwerp: |
|
|
thanks bona fides
ja ,mijn leidingevende gaat weg ,er komt iemand anders voor in de plaats
ze gaat in een andere wijk werken.dus komt niet meer terug,
dus heb ik haar ook niet meer.
de relatie is volgens haar verstoort,omdat ik haar kwawlijk nam ze met ander leiding over mijn dossier ging praten,in mijn dossier gaat lezen zonder aanleiding ,en zonder toestemming van mij,
excuus vond ik dan ook op zijn plaats.heeft ze niet gedaan,
daarom wil ik mijn dossier in zie ,en wil hier veel uit laten halen die al lang niet meer van toepassing zijn,ze gaat veel te ver,als ze zegt ik daar nog last van zou kunnen hebben,omdat ik 12 geleden zolang in de ziekte wet had gezeten,was haar argument,verder heb ik er meer uren bij gekregen wat ze mij ook niet in dank af neemt,
en is volgende probleem,heb er 10 uur bij per maand ,nu wil ze mij deze in ander wijk laten werken,ver buiten mijn werk en woon gebied,terwijl ik weet er genoeg uren zijn,wat mijn collegas ook weten,maar heb sterk gevoel ze gewoon dwars ligt,en mij er uit wil werken,maar dat is mijn gevoel ,je zou denken probleem is op gelost inderdaad met nieuwe leidinggevende,maar die worden in gelicht over veel dingen ,en dat is juist het probleem ,in deze organisatie
ps aan wie kan ik vragen om deze gegegevens uit mijn dossier te halen,per direkt,en weet iemand hoe lang ze gegegevns mogen bewaren in dossier ,die al lang niet meer van toe passing zijn, meende 2 jaar |
|
|
|
|
 |
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|