|
Auteur |
Bericht |
Izzybizzy
Leeftijd: 50 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 27 apr 2009 22:02 Onderwerp: ex geemigreerd en toch in nederland - kinderalimentatie |
|
|
Even kort de situatie. Mijn ex partner woont en werkt in het zuiden des lands. Wij zon 2 uur rijden ervandaan . Ziet mijn dochter nauwelijks (wil haar enkel 1 week in de zomer) en hij neemt geen contact op terwijl mijn dochter van 9 dat wel wil en zoekt (en ik prima vind) Belooft wel dat hij meer contact met haar zal hebben maar komt dat niet na.
Betaald geen KA (kinderalimentatie) LBIO zit erachteraan (zeggen ze maar t gaat daar als dikke .....) maar geen succes.
Volgens laatste bevolkingsonderzoek staat hij als geemigreerd te boek. Ik weet 100% zeker dat hij gewoon in nederland is. Heeft zich waarschijnlijk bij familie in buitenland in geschreven.
Vraag; kan dat zomaar. Is hij nu illegaal? Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij niet tussen de mazen van het net doorglipt.
Daarnaast, kan ik hem contact ontzeggen? (die ene week dan) want hier heeft zij ook niets aan. Enkel alleen verdriet. (en ik ook)
Ik denk misschien beter helemaal niet dan gaan zitten hopen en teleur gesteld worden. Je hart breekt als je ziet hoe ze ermee worstelt.
Hoe pak ik dat aan?
Bedankt voor jullie antwoorden! |
|
|
|
 |
sietske1980
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 551
|
Geplaatst: ma 27 apr 2009 23:18 Onderwerp: |
|
|
Hem contact ontzeggen kun je niet. Als jullie gezamenlijk gezag hebben dan kan de kinderrechter het omgangsrecht schorsen voor bijv 1 jr en inmiddels onderzoek laten doen door bijv de Raad voor de Kinderbescherming om te bekijken of en bij welke omgang het kind het meest gebaat is. |
|
|
|
 |
|