|
Auteur |
Bericht |
enkidoe
Leeftijd: 124 Geslacht: Sterrenbeeld:
|
Geplaatst: vr 28 mei 2010 20:48 Onderwerp: privacy wetgeving |
|
|
bestaat er een juridische opleiding welke puur gericht is op europees/nederlandse privacy wetgeving??
dank voor de reactie |
|
|
|
|
Duch Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 4351
|
Geplaatst: za 29 mei 2010 10:55 Onderwerp: |
|
|
Volgens mij niet, maar vast wel een die uiteindelijk (in de masterfase) gericht is op grond-/mensenrechten. _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
- Oliver Wendell 'the great dissenter' Holmes - |
|
|
|
|
Arnoud Engelfriet
Leeftijd: 50 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 1385
|
Geplaatst: za 29 mei 2010 11:11 Onderwerp: |
|
|
Informatierecht bij het IViR legt sterk de nadruk op grondrechten, waaronder met name privacy en meningsuiting. De focus is wel op de informatiemaatschappij, dus het gaat vooral om de informationele privacy (persoonsgegevens) en minder om de ruimtelijke privacy (metrustgelatenwordenrecht). _________________ ICT-jurist, blogger en octrooigemachtigde ~ Partner bij ICTRecht.nl ~ Beheerder www.iusmentis.com |
|
|
|
|
enkidoe
Leeftijd: 124 Geslacht: Sterrenbeeld:
|
Geplaatst: za 29 mei 2010 15:35 Onderwerp: |
|
|
Het gaat me er vooral om dat ik mij ontzettend zorgen maak om de hoeveelheid gegevens die bedrijven tegenwoordig hebben(bonuskaarten), alles op internet en bijvoorbeeld de vingerscan op het paspoort |
|
|
|
|
|