|
Auteur |
Bericht |
kupje
Leeftijd: 68 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 09 jun 2009 17:02 Onderwerp: Verzendkosten terug bij retour product? Koop via internet |
|
|
hallo ieder .vraagje kom er niet uit.heb een tweede hands kopellingsplaat gekocht via internet bij een bedrijf wel te verstaan .het bleek niet de juiste te zijn niet mijn schuld was van een andere auto .oke geen probleem ik krijg mijn geld terug maar de verzend kosten niet (30 euro) naar mijn idee heb ik daar ook recht op. ruud....... |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: di 09 jun 2009 19:33 Onderwerp: Re: Verzendkosten terug bij retour product? Koop via internet |
|
|
kupje schreef: | hallo ieder .vraagje kom er niet uit.heb een tweede hands kopellingsplaat gekocht via internet bij een bedrijf wel te verstaan .het bleek niet de juiste te zijn niet mijn schuld was van een andere auto .oke geen probleem ik krijg mijn geld terug maar de verzend kosten niet (30 euro) naar mijn idee heb ik daar ook recht op. ruud....... |
Correct: bij een beroep op de koop op afstand regeling moet het hele betaalde bedrag terugbetaald worden. Enkel de kosten voor het retourzenden komen voor rekening van de consument. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: di 09 jun 2009 20:33 Onderwerp: |
|
|
Als het de schuld is van de internetwinkel, zal die internetwinkel m.i. ook de kosten van het retourzenden moeten vergoeden. (Koop op afstand staat er dan in principe los van.) _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|