|
Auteur |
Bericht |
kimma
Leeftijd: 51 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 09 jun 2009 12:22 Onderwerp: |
|
|
Okay snap dat de rente niet verjaard is.
Maar is de rente die ik zou moeten betalen niet erg hoog, gezien de hoofdsom en bijkomende kosten minus de betaling die destijds gedaan is? Als ik uitreken zou er toen nog bedrag van ± 600 euro open hebben gestaan. Dit tegen een rente van 7,5 % per jaar volgens het vonnis. |
|
|
|
 |
lawyer
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 629
|
Geplaatst: di 09 jun 2009 14:05 Onderwerp: |
|
|
Als er nog 600 euro openstond, vermeerderd met 7,5% rente per jaar, zou dit betekenen dat er nu een bedrag openstaat van € 824,93; aanzienlijk minder dus dan waarop men nu aanspraak meent te kunnen maken.
Ik zou toch nog maar eens goed gaan zoeken naar mogelijke bewijzen van betaling, anders heb je toch wel een probleem ben ik bang. |
|
|
|
 |
kimma
|
Geplaatst: di 09 jun 2009 22:25 Onderwerp: |
|
|
Ik heb inmiddels ook het betalingsbewijs via mijn oude werkgever kunnen verkrijgen. Zou ik nu brief moeten schrijven naar deurwaarder. Of moet ik andere stappen ondernemen?
Bedankt voor je reakties trouwens! |
|
|
|
 |
lawyer
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 629
|
Geplaatst: wo 10 jun 2009 9:16 Onderwerp: |
|
|
Ik zou eerst eens even bellen met die deurwaarder en vertellen hoe het zit, dan weet je ook gelijk aan wie je je brief het beste kunt richten. Vervolgens met degene die je spreekt afspreken dat je kopieën van je bewijsstukken naar hem/haar opstuurt en dat op grond daarvan een veel lager bedrag openstaat dan zij stellen. |
|
|
|
 |
kimma
|
Geplaatst: do 11 jun 2009 9:07 Onderwerp: |
|
|
Ik ga vandaag bellen met het deurwaarderskantoor. Bedankt! |
|