|
Auteur |
Bericht |
El Abogado
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG
|
Geplaatst: zo 18 jan 2009 19:22 Onderwerp: Gedeteneerd op Schiphol |
|
|
Dag dames en heren,
Er kwam bij mij een mevrouw die wilt heel graag weten waar haar man zich bevindt. De meneer was op Schiphol aangehouden. Heeft iemand enig idee waar kan ik hem vinden? Huis van bewaring? Kunnen de politie medewerkers mij vertellen waar is hij te vinden?
Bedankt,
El Abogado.
Laatst aangepast door El Abogado op di 20 jan 2009 14:45, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
El Abogado
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG
|
Geplaatst: zo 18 jan 2009 20:14 Onderwerp: |
|
|
Heeft niemand enig idee?  |
|
|
|
 |
opelkadetje
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 18 jan 2009 21:57 Onderwerp: |
|
|
informeren bij schiphol misschien? |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: zo 18 jan 2009 23:05 Onderwerp: |
|
|
Bel even de marechaussee op Schiphol. Die gaan een willekeurige derde en telefonisch waarschijnlijk niets vertellen, maar proberen kan. en anders kun je altijd nog vragen of meneer zijn echtgenote even mag bellen of toestemming heeft door te geven waar hij is.
Ik vermoed echter dat je een advicaat zult moeten inschakelen om het echt allemaal te kunnen uitvinden. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Joow
Leeftijd: 67 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 18 jan 2009 23:55 Onderwerp: |
|
|
Vreemd dat hij niet gevraagd heeft aan de politie/advocaat/marechausse om zijn vrouw te bellen.
Ook al zou hij beperkingen opgelegd hebben gekregen is er een mogelijkheid om contact op te laten nemen door de politie/advocaat/marechausse met zijn vrouw. _________________ Groetjes Joow.
Wie naar het verleden kijkt, staat met de rug naar de toekomst |
|
|
|
 |
|