|
Auteur |
Bericht |
floyd
Leeftijd: 75 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): LOI
|
Geplaatst: ma 22 dec 2008 18:41 Onderwerp: verbannen en verwijderen, mag dat? |
|
|
hallo,
ik hoop dat ik het onderwerp op de juiste plaats heb neergezet
het gaat over een kennis van me::
[qoute] Ik heb printscreens gezien van X zijn computer en de helpdesk van zijn computerbedrijf gesproken. Het blijkt dus onomstotelijk en onweerlegbaar dat jij je toegang hebt weten te verschaffen tot die computer en die toegang ook gebruikt. [/quote]
Bovenstaand is pertinent niet waar die persoon is nooit via via op de computer van X geweest, enige toegang was in zijn mailaccount (online mail) omdat dit ww bekend was, doorgegeven door de eigenaar zelf toendertijd.
[qoute] Reden om je van het forum te bannen en te verwijderen. [/quote]
Ene heeft niets met het andere te maken, mag een moderator dit gewoon doen? Naar aller waarschijnlijkheid heeft iemand (?) gebruik gemaakt van het IP adres (?)
De vraag is dan ook:
(Of het is allemaal bluf); maar mag een moderator de privé gegevens van een forumlid aan derden doorgeven naar aanleiding van een gegeven IP-adres en bannen? Moderator en X zijn vrienden! |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: ma 22 dec 2008 18:45 Onderwerp: |
|
|
De vraag is eerst waarom een moderator van een particulier forum niet een bepaald lid zou mogen bannen. Misschien kun je je als forumlid op de algemene voorwaarden van het forum beroepen, maar ik betwijfel het. Ik neem in ieder geval aan dat je niet betaald voor toegang tot het forum.
Wat niet mag is je publiekelijk aan de schandpaal nagelen. Maar dat lijkt hier niet te zijn gebeurd. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Ienie
Leeftijd: 55 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 28 dec 2008 17:26 Onderwerp: |
|
|
Ik heb zelf verschillende fora en je mag ten alle tijden bannen, maar persoonlijke info aan derden verstrekken lijkt mij nog een ander verhaal, ik zou dat persoonlijk als beheerder niet doen, maar of het ook echt wettelijk gezien niet mag weet ik eigenlijk niet, het mag in ieder geval niet in de openbaarheid belanden, maar zover was je zelf waarschijnlijk ook al |
|
|
|
 |
|