Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 2 van 2 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
|
Auteur |
Bericht |
an0niem
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 14 dec 2008 23:10 Onderwerp: |
|
|
Chantalle schreef: |
Dus jullie maken al een half jaar ruzie over wie het huis uit moet? Terwijl jullie er ondertussen allebei nog steeds wonen?
Onvoorstelbaar. Dat is toch geen situatie waar je vrijwillig in blijft zitten?
Ik vind het niet raar dat zij het nu welletjes vindt. Als jullie er samen kennelijk niet uitkomen, moet iemand dat voor jullie beslissen. Ik snap alleen niet zo goed waarom jullie het zover hebben laten komen. Zeg gewoon tegen je ex-meisje dat je wel een ander huis gaat zoeken. Hou de eer aan jezelf (en bespaar jezelf de kosten en het gedoe van de rechtszaak).
|
Ja dit heb ik al meer gehoord
Het doet niet echt ter zaken, maar omdat zij het uit heeft gemaakt is ze hier bijna niet meer. Ik heb het afgelopen half jaar het huis grotendeels voor me alleen gehad. Bovendien hebben we niet echt ruzie ofzo. We doen nog wel normaal tegen elkaar. Ik kan me wel voorstellen dat zij er een eind aan wil maken ja. Zij slaapt al een halfjaar, ca. 5 nachten in de week bij vriendinnen e.d. |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 2 van 2 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|