|
Auteur |
Bericht |
Dizzer
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 23 jul 2009 13:49 Onderwerp: Salarisverhoging ... te laat |
|
|
Hallo, misschien kan iemand mij hier advies geven bij het volgende probleem:
Ik werk via een detacheringsbureau sinds vorig jaar augustus. Voor het einde v.h. jaar informeerde ik bij een van de vestigingen over verhoging van het salaris, aangezien dat gebruikelijk is in januari. Ze vertelde me dat dat zou komen in augustus als het eerste jaar er op zit. Deze week een gesprek gehad bij een andere vestiging ivm mijn contract, kreeg ik dus een tegenstrijdig verhaal. Ik zou eind december van het vorige jaar een beoordelingsgesprek hebben gehad met iemand waar ik nog nooit van had gehoord en hierdoor heb ik dus ook geen 3 % verhoging gekregen, terwijl iedere andere medewerker gewoon eind vorig jaar een beoordeling heeft gehad met de gebruikelijke 3 % verhoging.
Kan ik hier juridisch iets tegen doen? Want ik voel mij genaaid en ben behoorlijk pissed off.
Alvast bedankt voor het meedenken. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: do 23 jul 2009 13:51 Onderwerp: |
|
|
Dat kan ik me voorstellen. Mogelijk is er sprake van persoonsverwisseling. Ik zou zelf beginnen met dan maar eens een kopie van het verslag van het beoordelingsgesprek op te vragen. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
HenkR
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: do 23 jul 2009 14:56 Onderwerp: |
|
|
Hier is duidelijk sprake van leeftijdsdiscriminatie! _________________ 'Justice is supposed to be blind. But must it be stupid too?' |
|
|
|
 |
Dizzer
|
Geplaatst: do 23 jul 2009 17:35 Onderwerp: |
|
|
tikSimone schreef: | Dat kan ik me voorstellen. Mogelijk is er sprake van persoonsverwisseling. Ik zou zelf beginnen met dan maar eens een kopie van het verslag van het beoordelingsgesprek op te vragen. |