Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
sabri
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: zo 02 aug 2009 1:02 Onderwerp: arboregelgeving gezocht |
|
|
Weet iemand waar ik regelgeving kan vinden over de eisen met betrekking tot aanwezigheidsdiensten gedurende de nacht in de zorg?
De casus gaat over een vrouw die stelselmatig alleen moet overnachten tussen laagbegaafde (en soms agressieve) pubers in een vakantiehuisje en daarbij op een matrasje in de huiskamer moet slapen, zonder dat er iets af te sluiten is.
Tot mijn verbazing kon ik niks vinden via de welbekende wegen (wetten.overheid.nl / arbeidsinspectie.nl / CAO). Hints mogen ook prive.
Oh, en het is geen huiswerk  |
|
|
|
 |
mieke2
Leeftijd: 72 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 02 aug 2009 15:00 Onderwerp: |
|
|
Probeer het bijvoorbeeld eens bij de Arbounie, zie contactgegevens.
Of stel je vragen aan de Inspectie Jeugdzorg, eveneens in Utrecht (nieuwslink 1, nieuwslink 2, nieuwslink 3 en zo heb ik er nog wel een paar bij de hand).
Contactgegevens: Inspectie Jeugdzorg, Sint Jacobsstraat 16, 3511 BS Utrecht, tel. (030) 230 5 230
info@inspectiejz.nl │ www.inspectiejeugdzorg.nl
Misschien niet de insteek die je hier zocht, maar beide organisaties zullen je ongetwijfeld heel degelijk verder kunnen helpen.
Ze worden immers dagelijks geconfronteerd met de negatieve gevolgen van waar je vraag naar verwijst. _________________ ...free as a bird... |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|