|
Auteur |
Bericht |
Chantalle
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 552
|
Geplaatst: di 16 dec 2008 12:27 Onderwerp: Van Dale online woordenboek |
|
|
Over Van Dale gesproken (naar aanleiding van de woord van het jaar verkiezing), wat stom dat je sinds kort een abonnement moet hebben om je woorden te controleren. De woorden waar ik over twijfel, staan echt niet in de gratis versie.
Anyway, ik keek net naar de abonnementsvormen en er staat bij elk abonnement een prijs van 0 euro! Zou dit een fout zijn van Van Dale? Of een soort van tijdelijke aanbieding?
Stel dat het een fout is, mag ik dit juridisch gezien aannemen? Ik twijfel er alleen over omdat ik jurist ben, in een ander geval had ik misschien wel gedacht: "Oh nou dat is mooi, lekker goedkoop!". Op zich staat er natuurlijk wel:
Quote: | Bij gelijktijdige aanschaf van meer dan één abonnement van hetzelfde type ontvangt u een aantrekkelijke korting!
GETOONDE PRIJZEN ZIJN INCLUSIEF 19% BTW EN BETREFFEN JAARABONNEMENTEN. |
Dus zo aannemelijk is het niet alle abonnementsvormen gratis zouden zijn...
In hoeverre zou Van Dale vast zitten aan de overeenkomsten?
[edit] Oh, zodra je iets aanvinkt, komt er een prijs bij. Maar dan nog blijft de vraag bestaan. Ze doen in principe een aanbod van 0 euro... Wat denken jullie? |
|
|
|
 |
abraxes
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: di 16 dec 2008 15:46 Onderwerp: |
|
|
Dat je niet in alle redelijkheid mocht vertrouwen dat het aanbod (...).  |
|
|
|
 |
RonnyJ
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 338
|
Geplaatst: wo 17 dec 2008 21:01 Onderwerp: |
|
|
Staat toch een aantal bij.
Bij aantal 0 is de prijs 0,00. Bij aantal 1 komt er een andere prijs te staan. _________________ Peruse or perish! |
|
|
|
 |
Chantalle
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 552
|
Geplaatst: wo 17 dec 2008 21:10 Onderwerp: |
|
|
RonnyJ schreef: | Staat toch een aantal bij.
Bij aantal 0 is de prijs 0,00. Bij aantal 1 komt er een andere prijs te staan. |
Oooh! Nu je het zegt! Dat had ik helemaal niet gezien.
Dan is er juridisch geen probleem meer. Jammer
Maar wel een rare manier van aanbieden... |
|
|
|
 |
RonnyJ
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 338
|
Geplaatst: wo 17 dec 2008 21:12 Onderwerp: |
|
|
Chantalle schreef: | RonnyJ schreef: | Staat toch een aantal bij.
Bij aantal 0 is de prijs 0,00. Bij aantal 1 komt er een andere prijs te staan. |
Oooh! Nu je het zegt! Dat had ik helemaal niet gezien.
Dan is er juridisch geen probleem meer. Jammer
Maar wel een rare manier van aanbieden... |
Volgens mij gebeurt het zo vaker bij webshops. _________________ Peruse or perish! |
|
|
|
 |
pacta sunt servanda
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 805
|
Geplaatst: vr 09 jan 2009 14:54 Onderwerp: |
|
|
Kijk eens op encyclo.nl |
|
|
|
 |
|